Tuesday, October 28, 2008

hilang tumpuan...

Esok petang aku akan menduduki final exam. tapi entah kenapa..aku hilang konsentrasi. kaki dan tangan aku yang lebam dan terseliuh nie dah ok..cuma demam pulak. Aku cepat marah kebelakangan ini..terutama bila menyebut nama seseorg itu.

hari ini aku begaduh di chatroom....dengan manusia yg nama seakan-akan nama dia. entahlah....

petang td, kepala aku masih berdenyut hinggakan aku tertdo ketika membaca note.dalam mimpi aku..aku nampak dia. Aku mula risau...setelah beberapa hari aku tak nampak nick dia online dan dia juga tak mengupdatekan blog seperti kebiasaan. sakit kah dia....

aku cuba paksa minda aku utk konsentrate. tapi masih gagal..td..aku majuk dan mengamuk marah ngan apple pie. sian apple pie..lewat kebelakangan ini, aku sangat sensitip..teramat sangat. entah napa....
bila dah marah2..baru aku rasa sakit hati sbb apple pie diam je. ahahahaha.....bodoh la tuan putri yang sorang nie,

sudahlah...aku nak g study. hope dapat catch up semua chapter b4 exam sok ptg.

No comments: