Saturday, October 18, 2008

hilang lagi...


buntu! memang buntu! sekali lagi mati kutu...
aku dah kehilangan shrek dan lite blue.....
aku tak mahu hilang seorang lagi...
tapi apa yang aku rasa..aku akan hilang lagi..
semua kerana andrea....
kalu masa bleh putar...aku tak akan tulis andrea
tapi kalu masa bleh berputar
aku juga tak mungkin hilang lite blue dan shrek
patutkah aku berdiam..
atau terus berkata-kata
patutkah aku lenyap
atau terus berdiri tidak bersalah..
hakikatnya..aku rasa bersalah
semuanya kerana andrea...
sok aku akan ke open house umah ain di Port Klang then ke Bandar Baru Bangi ke rumah yumi, semoga perjalanan yang jauh dan meletihkan itu..membuatkan aku yang demam ini lupa seketika rasa bersalah ini. juga doa aku..semoga demam aku ini tak makin teruk sebab dua hari ini akan ku isikan dengan open house.

khamis..balik penang! aku nak nanges puas2 pada mama....



No comments: