Thursday, October 23, 2008

Greek Goddess...

Aku letak noktah. pada titik bicara. aku tak suka keadaan ini.







otak aku penat, badan aku penat, hati aku sakit. walaupun aku tahu..otak kamu lagi sakit, jiwa kamu lagi sengsara. sila makan ubat..kalu tidak sakit kamu melarat!



Aku ingin berhenti.....dia minta aku jgn berhenti!
aku tak mahu berkawan...dia suruh aku terus berkawan..
Aku ingin berlari..dia tambat kaki aku di hujung petala langit.



kamu ingat aku heran?aku kesah dan peduli?

nie jawapan aku... "pergi mati! " *evil laugh*




ini aku.....aku tak perlu kamu , kamu, kamu dan kamu... dalam kamus hidup aku. jadi, aku akan kembali..buat apa aku rasa aku nak buat. walau aku cenggeng, aku tahu langit ku junjung, bumi yang ku pijak.Aku ada apa yg kamu tak ada..itu lebih penting...walupun kamu ada apa yang aku inginkan. Dah tak penting lagi bagi aku apa yang kamu ada...sakitkan?keji kan? itu aku!!


sila berhenti jadi si tepung talam. Aku tak suka makan tepung talam.
Lebih baik makan Donut big Apple perisa choclate dan apple green! Dunia dah maju,zaman dah berubah.....



oh ya kamu..tak perlu femeskan blog aku dengan publisiti murahan. kalu nk baca..terus baca...kalu nak komen..komen saja di time-capsul...tak perlu sindir tepi-tepian. itu kerja siamang picisan sahaja. tak baca disclaimer aku letak ke?



kalu tak berubah..sok lusa, aku private kan blog aku. puas hati kan?!!!?!?!?!!!!

No comments: