Thursday, September 11, 2008

BODOH

*sigh* mengeluh untuk yang ke berapa kali aku tak pasti. Hati aku kembali pedih! sakit la bodoh!!!

Semalam,waktu Apun suh tgk apa tue PABO, mmg aku gelak siot. cumel bangat!! Few days kat kapa...mmg wat aku ketawa sangat2. sekurang-kurangnya di sampin ada input dan entry yang di kongsikan bersama. aku rasa sejak masuk kapasitor..aku cam skema bahasa je. hampir kehilangan bhs stylo mylo sms aku. ek~~ sekali lgi transformasi anjakan paradigma?? wooo..sgt kebahayaan. ahahha...

arinie aku berjaya membaca blog yang aku cari-cari selama ini. entah kenapa..aku jadi sayu membaca blog itu. Bodoh lagik utk aku.sapa suh baca!!

kelmarin kat Kapa...aku tersentuh ngan kata-kata reason. when a couple completing each other its mean that they are perfecting each other! waaa....kenapa ia meresap masuk ke dalam hati ku yang sungguh dlm. Yang teramat dalam. but this moment, my heart screaming for his name. He's a stranger.He just new got into my life. Dem!

I'm not looking for perfection..but looking for sumone to be apart myself and completing another part of me. He got everything i need and almost in similiar condition with me. In a sux broken heart. but as wat i mentioned to mangifera, kalu takut bermain ombak jgn berubah di tepi pantai (actually it surpose to be kalu takut di lambung ombak jgn berumah di tepi pantai..gila la perosak peribahasa wahai cik adik.ahahha..) this heart was crazy gila babi crying that i want him..wanting him badly.

dis few days also eally bosan dgn ucapan yg sama. walaupun hati ku kembang semagkuk. Dem! "OMG..cutenye. cam model busana muslimah" atau "eh..tak perasan kita,lain la" or "kan cumel cam tue.." *blushing 5 min* wahahha.
Tapi ada jugak yang berkata begini, "cover bulan ramadhan ke??" or "alah pas ramadhan ilang le tue.."
jawapan aku...I dun give a dem!!

waaa..aku stress. Bodoh sekejap rini!!! Nasib baik rini iftar ngan fatah kat PKNS. bleh la aku membebel2 sampai kebas telinga si fatah tue dengar apa aku bebel. waaa..since both of us really into bussiest time, mmg tak byk masa aku jumpa bestfrenz gile gaban aku tue. and of coz...we will never miss to iftar sesama. last years, dia lah teman aku iftar bleh kata almost everyweek.

*stress* *stress* *stress* tgk PABO la.

nk tgk PABO gak??

usha kat url di bawah!
http://www.youtube.com/watch?v=a3_a3aKkO-I

entry of!

hora~~hora~~hora~~

No comments: