Monday, August 25, 2008

Monolog Hati

Keletihan. Semalam...semalaman sukar melelapkan mata. Hati sangat sedih. sayang nya tak mampu di rungkai kesedihan hati. lalu..aku pun posting la kat kapasitor bahasa..monolog hati.
Biarpun diri di kuasai kesedihan yang mendalam...kecewa kerana perasaaan hasad dengki manusia yg bernama sahabat...Aku masih mampu tersenyum Terima kasih kepada fatah..yang tak jemu2 mendengar luahan aku. Angah Linda..biarpun angah pun kucar-kacir ngan masalah dan fyp pokok dia..namun angah masih tetap menemani aku berbual. buatkan aku ketawa dengan lawak2 cumel beransur nasihat dia tue. Izwan dan Faiz juga..yg membantu aku, memujuk dan memberi kekuatan. sian kat faiz..dalam kesibukkan dia..masih lagi ada ruang masa mendengar aku membebel. ehehhe...
Minggu nie aku cuba mensibukkan diri sesibuk mungkin. Aku dah jumpa timbunan keje yg telah aku asingkan disebelah meja kiri ku nie. Aku akan cuba selesaikan malam nie. Sok, aku akan ke Seremban. untuk menghadiri program Oral Tradition and Oral History.
oklah keje yg pending:-
1) take home test-submit Rabu
2) PR-multimedia documentary (still zero action) submit 2 September
3) Oral History-final project-nak kena contact respondence and wat pinjaman barang pastu documented kan.
4) complete kan form ITPM dan SA
5) study web programming- tukarkan template ke XML dan baca CSS gak serta wat notaa
6) strategik planning..cuba cari idea utk case study...wahahahha
so far...tue antara keje yg aku dah kenal pasti aku kena settle kan minggu nie. terpaksa korbankan masa cuti serta harapan nk balik sambut posa kat umah ngan mama dan abah. aduhai hati..sayu nya. Pertama kali aku menyambut posa luar umah. sedih2...
selain itu...aku juga kena:-
- 27 Ogos nie birthday sesorg..so antar online wish sudey kat fs dia
- 31 Ogos nie birthday mama..kena cari sumthing and call mama on her birth eve.
- call Dr Rafael- appointment ngan doctor. (tue kalau ada masa lagi la minggu nie...ehehhe)
- posting kat kapasitor lagik.ehehhe...aku cam addicted ngan kapasitor skrang. ahhahah...
oklah..aku nk kena siap nie. jap lagi ade class strategik. takmo Emy tertunggu2 plak. sambung lagik kemudian. mmmmmuaaaah!

-entry off-




No comments: