Tuesday, August 12, 2008

Mesej....

terlewak ke class pagi nie. Mujur lecturer masuk lewat. lecture hanya sejam. Pas kuliah, terus balik ke bilik dan baru nk makan. On diet..rini..insyaAllah..kalu masih tak sentuh nasi..so kire dah hari ke-4 aku tak makan nasi. dalam process mendietkan diri. sampai hujung tahun nie...insyaAllah...aku akan cuba capai apa yg aku cakap pada Luke. we will see...eheehh...
sambil makan, buka email dan check friendster. Aku dapat satu mesej dari seseorg yg aku tak kenali..tapi aku approved dia as my network friend. mesej nya bertulis seperti berikut.

Date : 08/12/2008 3:14 am
subject : alya
message : dont be fooled. think twice.

Pelik mmg pelik... Aku tak tau apa motif atau amaran atau mungkin juga peringatan utk aku.. think twice..and dun be fooled. fooled by what????aku tak pasti...tapi it must be sumthing about la...erm...sapa yerk org nya. ketika aku tgk profile org nie...nothing. takder apa2 yg boleh aku kaitkan dengan sekeliling aku buat masa ini. ade kah sbb shrek???
aku reply mesej tue...tanya kan org tue. fooled by what?neway thanks for advice. pastu..aku terus borak ngan kawan-kawan aku. bila aku buka friendster semula..dia mesej aku lagik. kali nie berbunyi seperti ini.

by him. u know what i mean.

Bertambah plak kepelikkan aku nie. isk..isk.. aku reply tanya dia..sapa him tue. tapi tak berbalas pun.
pening kepala aku pikirkan.

aku tanya pendapat kak sue...kak sue bg pendapat dia..hampir sama ngan aku. mesti sbb shrek. kepala aku dah berdenyut. aku nk rehat kan otak dr berfikir seketika. Ya Allah..berikan aku pertunjuk Mu!!

No comments: