Tuesday, August 5, 2008

Keyakinan ku..

Demam. dari semalam lagi...sakit badan. tak sangka sampai demam. tak tau napa. pas class web programming, terus g klinik. Doctor bagi MC. balik..makan ubat. pastu tdo, sedar jam 6.06 ptg. tue pun sbb emmy mesej. rini ade presentation strategik. pas reply mesej emmy...aku yg still mamai di kejutkan dengan panggilan dari shrek. Dia baru balik main badminton. Aku tak tau apa motif dia...tapi..panggilan dia bg aku semangat. pas ckp phone ngan dia...cuci muka then siap g class walaupun dh lewat. Alhamdullilah..presentation berjaya hendaknya.
balik,makan...and makan ubat. pastu meseh incik shrek...aku nk call dia jam 12tghmlm. tapi..jam 12.30mlm baru aku call...coz dia kuar.as usual- lepak mamak lew tue. uexpected..dia view pic aku. mengejutkan..tapi sebenarnya..rasa excited pun ade.wahahha...gembira dan bahagia..walaupun sakit nie...
hurm..sakit nie anugerah Allah...utk menghapuskan dosa2 kecil. walaupun kepala berangin je. sakit cam nk meletup....aku gembira sgt rini krn dia.semoga aku cepat sembuh,ekekke...

No comments: