Saturday, August 23, 2008

Back to Campus

Naik bus dari station bus jam 9.30 pagi dan tiba di Hentian Puduraya jam 2.30ptg. Tak sangka...satu bus dengan Nur Alia Adnan,anak kepada Mak Cik Ayu dan Pak cik Nan. actually,aku dan Alia Adnan adalah sepupu jauh la (orang kata..dua tiga pupu la..ahahha). So,sampai puduraya..tak lah keseorangan. dengan alia adnan ke KL Sentral dan kami berpisah di KL Sentral. Alia Adnan ngan aku di universiti yang sama mengambil jurusan Fisioterapi di fakuti Health Science,Jalan Othman atau Jln Klang Lama. Dia muda aku 3 tahun dan pada aku dia sangat cantik. dulu time kecik, kitaorg duduk bertentangan umah je..and dia memang comel.eheheh..bila besar cantik,berbudi bahasa,lembut dan sgt bersopan. aku suka dia..tapi kini dia dah pindah ke kawasan perumahan yg lain. tak lagi tingal dkat umah aku. cuma adakalanya,kitaorg masih bertemu specially di kenduri kendara.
Aku sampai di Shah Alam jam 4.30 ptg, fairuz amik kat KTM then gi makan KFC kat PKNS. tak sangka plak jumpa En Kamil, Pendaftar Akademik fakulti aku yg comel dan aku selalu kacau tue. ehehhe...mmg cute org nya. Dia siap dah senyum2 tgk aku. wahhahha..abis lew saham aku nk tackle dia. wahahhaa..pas makan, kitaorg merayau jap kat PKNS cari barang. then beli McFlurry Oreo (waaaa..aku cam addicted ngan McFlurry plak skrang..ehehhe) then terus balik Puncak Perdana. letih tue...mmg la letih. tapi tak terasa sangat..
Alhamdullilah...aku rasa tenang sangat kala nie. kat Puncak pun cam tak ramai lagi yang balik.
Azam aku balik kampus..aku nk fokus lebih kepada pelajaran..cuba perbaiki lagi entry kat kapasitor bahasa..dan menguruskan badan. ehehhe kata Doctor...aku taklah gemuk pun..BMI aku just nice. cuma,ntah kenapa gatal nk kuruskan badan. ahahaha....
teringat kata Matt..hehhe kalu nk kurus kena patah hati...byk berlari...kurang makan nasi dan elak makan malam. ehehhe.....btw, puasa pun dah dekat. minggu depan je. bahang puasa pun dah terasa. aku rasa...berdebar menanti puasa nie. masyaAllah...semoga ada sinar yg menanti di hadapan. Amin!!
oh ya...nak solat, pastu gayut phone ngan kak hana jap then tdo,

1 comment:

mat_ganu said...

2 la dunia..kte x th pe akan blaku.
njoy n fun...
kim slm kt sepupu jauh ko..ee
salam ukhwah..


p/s : t'igt mkn tomyam rmai2 kt kandang,puncak...