Wednesday, July 30, 2008

sindarella

aku tak jadi keluar ngan Shrek. Jadi aku amik kesempatan utk siapkan keje utk projet management. sakit kepala...ilang selera makan sume ade. oh ya...semlm,,citer sinderella dah abis..when at the end, zoela choose haidar..not hussein. Moral of story..not everything goes as wat we expect. cth nye cam zoela...eventhough sume tau dia suka kan hussein. tapi bila dia dh kena dump siap kena maki lg ngan hussein...she change a lot hinggakan...he decide to gave her heart and feel to haidar.
malam td,aku terpikir...byk aspect. keputusan aku skrang..sama mcm zoela. too many things unexpected happen. malas nk wat konklusi sendiri. malam tadi gak..di celah kesibukkan buat keje...ingatan aku kembali kpd sesorg yg pernah berada di hati aku. pernah k....means dah lepas. wahahha....aku rasa dan harap..dia semakin bahagia ngan kehidupan baru dia. Aku..sesungguhnya bahagia ngan kehidupan aku. walupun bak kata sal pada aku..byk perkara yg kita tak terjawab...tapi adakalanya, lebih baik soalan2 itu di biarkan tanpa jawapan. biar je mengikut rentak masa dan takdir yg menentukan.
walaupun byk perkara dia melukakan hati aku..tapi aku tak pernah membenci dia. ahaha...even aku ckp aku benci dia...tapi aku tak pernah membenci dia. disebalik kelukaan dan kedukaan yg dia berikan, ade gak kebaikkan dia. Dia yg tunjukan jalan aku pilih sekarang. kalu tak,aku masih lagi putri yg sama..dan tak pernah berubah. Aku masih di pencapaian lama....sesungguhnya aku berterima kasih di atas kebahagian yg aku kecapi skrang ini bermula dari dia jugak. walaupun bunyi dia seakan kejam..tapi biarlah hanya aku dan dia je yg paham apa sebenarnya terjadi.
sekarang nie..masa utk terus ke hadapan....takmo pandang belakang lagi. apa pun terjadi..biarlah terjadi. ..ganbattene!

No comments: