Monday, July 28, 2008

Panggilan bermakna...

Dalam keresahan aku memikirkan kejadian yg aku saksikan di bus stand Klang, aku sukar menumpukan perhatian pada keje yg septutnya aku selesaikan. Kepala dah dizzy sangat lantas..dgn saranan dari Fatah, aku pun tido. Kegelisahan aku melelapkan mata, aku terdengar bunyi suara org ketawa terbahak2 keseronokkan. nampak nya..trauma operation tue tak abis lagi...kini dah tambah satu lagi perkara. Aku sms shrek..
Dia reply. on the way balik umah katanya. Aku reply semula. tapi dia menyepi... pusing kanan,pusing kiri..akhirnya aku terlelap.
Terkejut dengan deringan telefon. Jam menunjukkan pukul 2pg. bertambah mengejutkan Shrek call aku. katanya dia baru masuk bilik dan terperasan mesej aku. lalu,dia tepon aku. selepas 2 jam..baru perasan..hurm. ntah lew...
tapi panggilan tue mmg menggembirakan aku. sekejap je kami berbual. Dia suh aku sambung tdo semula...tapi suara dia mmg cute. lepas phone off ngan dia, aku terus takleh tdo. Cerah je biji mata. Hari sabtu ritu,dia janji akan call aku malam nie pas class strategik..confirmkan semula pasal nk tgk muvie tue. oh ya..aku dah pun reserve tiket wayang bagai di janji kan.
Mujurlah...aku bleh sambung tdo semula pastu. dan sedar awal subuh dengan senyuman. Kesan nya...satu ari,aku keje senyum dan ketawa..kalu tidak mau nye malas nk g class pagi isnin.maklumlah..monday blues.
well...tak sabar tunggu panggilan dia malam nie lagi. ahahha...gedik nye aku nie.kih..kih..

No comments: