Thursday, July 17, 2008

sessi merapu2

Semalam....bila balik dari class PR aku dan cik clapika merenung bulan mengambang yg penuh ngan bintang. tugasan dan tanggungjawab semakin byk hari demi hari. Dan kesemuanya menuntut sepenuh komitment. Sekali lagi..aku membuka langkah. Kali ini..aku sendiri yg menghubungi Shrek. Dia tgh sibuk...sibuk main game. cis...geram nyer aku. menyampah tul aku!tapi biarlah...aku dengar suara dia. Hati ini terasa berdebar. ilang segala rasa di jiwa..aku rasa sangat tenang. Ah..sudah! gila2...ekekeke..
Pulang dari class,aku baring di katil. Entah bila masanya...aku tak sedar aku terlelap. sedar2 dah jam 6.30 pagi tadi. malas nk sambung tdo....so,aku merapu lah ngan blog kesayangan aku nie sambil dengar lagu OST Stay Away to heavan.
Oh ya..kelmarin gak,aku g jumpa encik kamil. ahahha...timbalan pendaftar fakulti aku yg menjadi buah mulut anak2 dara kat fakulti aku nie. maklumlah..dia tue cute pastu single and muda lagi plak. amboi....promote habis-habisan plak. by the way...aku g jumpa dia utk serahkan report Jepun yg dah siap tue, dan juga bertujuan utk menunaikan janji yg masih aku terhutang ngan dia. tapi yg membanggakan aku, bila aku lihat dia pakai tali leher yg aku hadiahkan kat dia aritu. ala..yg aku beli kat jepun tue. terkejut...tapi dat tie suit him as well. nampak menyerlah dengan suit hitam dia tue. waaaaa....ekekek...puji lagi. nampak nyer en kamil kena lah belanja aku.dah la baru naik pangkat.ahahhaha...
Macam yg aku kata,report atau majalah ke Jepun tue dah siap. Ya Allah,sangat cantik. ramai yg puji cantik. Alhamdullilah. Tak sia2 apa yg kami buat. sangat puas hati hendakya,Alhamdulilah....oklah,dah sampai masanya nk siap2. nanti sambung lah membebel lagi di sini.

No comments: