Tuesday, July 15, 2008

Kisah aku..

Kuliah dah bermula. Penat jgn cakap lah.walaupun baru ari pertama....asgment dah di beri.sekrang terkejar2 dateline. Utk final project,aku ialah project manager. Well...di bawah project manager ade 4 org information profesional yg aku kena berkerjasama dengan aku. Alhamdullilah...setakat ini komitment dan kerjasama yg diberikan amat baik sekali. The best thing ttg project kali ini..aku dan team project aku akan berkerja untuk Les' Copaque production Sdn Bhd. Pernah dengar nama nie??ahaha...actually ini lah company yg produce kan cite animation Upin dan Ipin yg menjd kesukaan aku ini. and credit goes to my secretary..also my darling...miss phara marquest. She manage to contact the company for us. Luv u gurl!!
Last thursday and friday...i was involved with program pemantapan wawasan siswa or PWS with new student from post diploma in my faculty. Kena jadi fasilitator..and i was given task to conduct ice-brekking session. unplanned....unpredictable..but alhamdullilah...managed to handle it. succes ker tak...biarlah lecturers jer yg tentu kan. But..ekkeke..nmpk nyer saham naik lg beb. ahahha...each of fasilitator akan conduct one grup and there were 10 grups. so lucky of me....i have a grup with Hassan Azmie..whom was my junior dalam MPP. and he was from segamat branch. abis jer program PWS,aku pulak demam selesema. sengsara......

saturday...allowance aku dah masuk. so,saturday and sunday...aku spent kan masa dengan my beloved BFF merangkap sedara aku...advisor aku...personal assistant aku..kaunselor dan kadang2 jadi financial rescue aku. ahaha...sapa lagi kalu bukan Abdul fatah hambali. saturday..g makan pizza ngan fatah....ahad belasah makan steamboat. by the way...ini bukan sebarang makan suka2..xtually..dengan gigih nye,aku ngan fatah tgh memantau tempat utk reunion mpp batch aku yg akan berlangsung pada 20 july 2008 nnt jam 2.30 ptg. sebab tue walaupun masih demam...tapi giat cergas menjalankan tanggungjawab. cet..ayat tak bleh blah..sendiri gedik nk bg alasan plak.

sekarang nie..aku sgt penat gilew. balik class stategik jam 10 mlm td...sempat jap membuta..then bangun, bersihkan diri...ngadap balik notebook nie utk buat organizational preliminary research sblom consultantion hours dis friday. bila buka fs..aku baru perasan ada mesej dari Mr Shrek. ceis..bzzz lah sgt. tau lah ko byk kawan kat sini...since balik..susah nk nmpk online. dah tue....ade no tepon aku..simpan jer.cam bodoh. apahal lah shrek nie banggang sangat. aku nie menantikan panggilan dia. sengal la...takkan lah nk aku ckp terus terang kot...oi pak cik,aku waiting ur call. kata romeo...romeo lah sgt. romeo must die arrr...namun walau apa pun, thanks coz message aku kat fs. rasa semangat jer nk sambung wat keje even dlm PMS pain yg menggiler sakit nie. aja2 fighting!
oklah...wanna off dulu. nk wat keje....sok nahas kot kalu keje tak siap...adeih....apasal lah class pagi sok! isk..isk...but tak sabar nk masuk class sok.ahahha...
-entry off-

No comments: