Sunday, July 20, 2008

Dark Knight

Kelmarin kuar ngan best frenz forever aku g sunway piramid . tujuan asal ke sana adalah utk melayan cite batman the dark knight and nak main ice skate. but at last, we just watch movie dark knight, then after dat go ate and have sum window shopping. oh ya...sempat gak possing kat sana.and unexpected, met my junior there. kecoh gak la....apatah lagi...bila tgk aku berjalan dengan siapa. well..sume org tahu dengan bff aku.
ok lah...bout the dark knight, erm..oklah jalan citer dia. tapi...tak best cam yg 1st. kali nie Racheal dawes pilih harvey and at last, harvey dan Racheal mati sbb si joker. sumtimes, kata-kata joker nie boleh wat
anjakan paradigma gak. tentang palnning. bersesuaian lah subject strategik planning yg aku amik. ppl luv to plan but joker is unplanning person.
"u know how i got the scar...ahahha why so serius.."

cakap pasal serius....terigat aku kat shrek. Dia selalu aku cakap aku nie tak serius..... agaknye,
aku bleh kot jadi cam joker.aahahahah..takmo lah aku. joker jahat la. tapi taklah sejahat penguin man. aku suka batman and the penguin man tue. cute jer penguin man tue...but pergh..kejam giler. entah napa aku menyampah ngan sikap joker. dah la cakap butar belit...kejap dia kata bapa dia yg kasi scar kat muka dia..kejap dia kata sbb bini dia yg kuat judi tue. yg mana satu nie bhai??? citer nie tak banyak aksi sangat..yg takleh blah,bila batman takut anjing. aku tau la kelawar mmg tak suka anjing,...tapi ko tue manusia. dah lah tue..kat badan banyak xcesorii so ko guna lah.wat cam meet dave. ko sepak je anjing tue kalu tak suka tak kesah la jenis apa anjing tue.sbb ko tue besar.ekekke...how ever dats show,batman pun org biasa gak cam kite. Dari keseluruhan cite..aku bleh bagi 3 bintang je lah kot. camana pun....batman still my superhero. kalu spiderman..cet lagi la cam cel***. ahahha......next week ingat nk layan x-file the muvie.waaaa....

erm..dis few days gak..aku berpk dengan byk. tentang masa depan. betul gak kata-kata raja...sampai bila tak serius?? (y so serius..?-joker ahahhah..)
oklah..aku rasa,aku dah bersedia...utk menerima org baru dalam idup aku. aku janji,aku akan ubah perangai aku...aku akan jg hati org tue lek lok. tapi camana nk cari org tue....kalu lah cam beli ikan kat pasar. dah sepuluh aku beli. ahahahha....

petang nie...aku ade reunion batch. kire secara tak sengaja aku terpilih menjadi ketua rombongan. ahahaha....perasan campur riak plak tue. apa pun,aku harap kan yg terbaik dalam hidup aku yg mendatang. Amin!

No comments: