Tuesday, July 8, 2008

Permulaan...

Hari ini hari kedua pengajian aku kembali bermula. Semalam...letih sangat seharian bila mula dari pagi hingga malam ade class. penat tapi menyeronokkan apatah lagi adenya farah dan henni di samping aku. untuk semester ini,insyaAllah..henni akan stay over umah aku sekali sekala utk mengelakkan kelewatan ke kelas specially bila class en ASO. ahaha...class yg mencabar minda ku. Aku harap utk kedua-dua subject en ASO ini..aku mampu strive for A+. bak kata Pn Rashimawati....aim higher and try to achieve very best . InsyaAllah..semoga Allah memberkati henddakNya dan membantu aku utk mencapai apa yg aku impikan utk sem nie. Utk sem nie..aku garap..aku berjaya dapat dean list..secara tak langsung mampu membantu meningkatkan lagi CGPA aku. tak lama lagi dah nk grad kan..ahahhahha....
balik dari class strategik planning, aku ngan henni sibuk mengangkat brg2 dekat store kolej. usai menyusun barang-barang dalam bilik..kitaorg tertido dek keletihan. terjaga sekitar jam 2 pagi...kitaorg baru la makan malam..keow teow dan mee goreng yg kitaorg beli. lepas tue...buat keje sikit...then aku kembali beradu. dalam mimpi aku kali ini...sekali lagi aku bermimpi seseorg yg sering aku mimpikan kebelakangan ini. Seolah-olah..dia sedang berkesedihan. biarlah....aku tak mau pikirkan lagi ttg dia.
Oh ya...dek kerana paksaan henni dan farah..akhirnya aku memberanikan diri menelefon LUKE. ahahha..kelakar plak bila melihatkan reaksi aku. Terasa panas menyerbu muka aku ketika bercakap dengan dia. Perbulan kami hanya memakan masa 5 minit jer memandangkan aku ade appointment ngan en ASO (class dia beb...ahahha)...soalan henni dan farah yg kelakar...macam mana suara dia?ahahha...aku tak reti nk describe. hopefully dat will be the last time aku call dia....memalukan betul aku berkelakuan begitu. menjatuhkan maruah aku jer...ahahha..
well..cukuplah sampai sini dulu.aku nk cari article nie...nk buat first assggment aku yg perlu di submit next week. ahhaha..apa pun smoga ini menjadi permulaan yg baik kpd setiap perkara. ahhahhahha....
entry off!

No comments: