Saturday, October 15, 2011

Iqi's bad day

Oklah..satu demi satu perkara melanda. Hari ni mmg Iqi's bad day. Kesian Iqi.
Aku tak payah kata..tgk Iqi,hati sebak giler. Bape lama la pulak nak merepair sbadan dia..entahlah.
Nak tak nak..sepanjang petang aku kat IPK buat report..amek gambar..lalalala sebab nak merepair si dia.

Ya Allah,banyak sunggu dugaan yang Kau bagi sekarang ni?Aku terlalu senang..atau Kau terlalu sayangkan aku sampai setiap minit Kau hadiahkan aku dugaan supaya aku terus mengingatiMu?

Sedihnya tengok Iqi..lagi sedih daripada eksiden aritu.Esok last ada class..then nak anta Iqi kat service centre untuk repair. Tapi sementara nak tunggu insurans approve.......nak tukar itu dan ini... berjanggutlah jugak. nak kena menapak la gi office lepas ni.

Dulu g kerja je naik bus....balik tumpang pakcik Ben. skrang ni,orang tu macam hangin je kat aku...malas nak cakap banyak. Lagipun,dia nak ruang masa dia sendiri.

Entahlah...rasa cam nak berhenti je keje. Senang! Takyah sakitkan hati dia..dan hati sendiri pun tak sakit. Rasa cam nak quite..then sambung belajar full time. Huhuhu..pastu matilah jenuh nak membayar rumah la..bil..kad kredit ...kereta..lalalalalala.... Jenuh! mati mak den!

Hah! hati gelisah sungguh! betul la kata Abang Madi...mcm2.

No comments: