Thursday, July 7, 2011

PAR course and Kelly Moore!!

Dah lama tak update blog!

Busy sangat. Segala tentang supplement memang memeningkan kepala!

Buat masa sekarang, aku tgh attend course tentang Performance Appraisal review. Boring..but what to do. Compulsary utk attend. (Malangnya....) Tadi macam got alot of things to share here. Bajet nak story pasal so called "KPI" thingy....pasal appraisal....pasal rewarded and bonuses things...Sakali cam malas plak! hehe...

Anyway..thanks kat Mr H. Dia tunjukkan aku b-Hobo by Kelly More yg keluar dlm Star Byte spull out today! Demmit! nak sangatttttt!!! Tapi gila bapak mahal! Yang b-Hobo ni harga Rm560+. Giler la! tapi memang nice! hehehe...takde sesiapa ke nak kasi birthday gift kat aku? hahaha..boleh tak nak demand b-Hobo? hehehehe


Aku nak yang kaler hitam punya! hehehe....

Mungkin pada yang tengok..mesti kata aku giler nak beli handbag mahal2 cam ni. Nope. it's not becoz of handbag...but...sebab ni ialah beg camera!! tak caya?

Oklah..sila klik di sini : Kelly Moore.


Menarik bukan? Senanglah kalau aku nak bawa camera ke office bila aku kena amik gambar! hehe....



No comments: