Tuesday, June 28, 2011

aviator hitam...

Aku cuba melelapkan mata. Namun gagal. ada suatu bayangan sedang mengetuk minda aku dan menyebabkan aku sukar utk lelap.

Bukan keputusan ujian yang aku terima petang td ....


Tapi renungan mata. yer...renungan di sebalik kaca mata hitam jenis aviator. Aku tidak pasti siapa yg menjadi tatapannya....tapi aku rasakan pandangan dan senyumannya di hulurkan buat aku.


yer aku. aku yakin utk aku. Akan tetapi...adakah ia membawa maksud yang sama seperti aku interpretasikan? atau ia hanya satu pandangan kosong tanpa sebarang maksud?



Aku tidak pernah mengenalinya...tapi entah kenapa aku rasakan bagai ada satu tarikan yg buatkan aku memerhatikannya.Pelik! dan aku tidak suka keadaan sedemikian...


Aku tertanda tanya...mungkinkah aku akan ketemu lagi dengannya? entahlah...





No comments: