Saturday, May 21, 2011

Kehidupan

Hai...

Apa khabar?! Aku?? Hati aku sihat..sejahtera.


Untuk seketika ini aku hidup sebagai manusia normal. Rutin aku seharian seperti biasa bangun tido-keje-lunch-keje-balik-dinner-tido. dan weekend pula akan menjadi sungguh bermakna bila diisikan dgn aktiviti tido, makan dan mengemas rumah. Bila dapat gaji, keluar shopping..jalan-jalan, amek gambar dan membeli buku. Start June, jadual aku pack sikit sbb aku akan bizi dgn class aku.

Kisah hati? Pun sama juga. Buat masa sekarang ni..aku senang begini.


Kerja..erm...aku tak ada masalah dengan rakan-rakan sekerja.Alhamdullilah..semua pun membantu. Tapi aku masih lagi dalam proses menyesuaikan diri dengan tugas aku skrang. Bukan senang bila aku sorang kena in-charge utk satu pullout yg kita panggil supplement. Mana nak ingat segala kod class..date..sub-editor,yg itu yg ini...Ya Allah. Moga Allah bagi aku kekuatan dalam mengharungi tugasan aku.


huh...update yg bosan kan ttg aku? Well...

Tak tahu dah nak tulis apa. Aku tgh tunggu July datang. Lepas July..dah August! Aku dah tak sabar nak cuti raya panjang2. hahahahhahaha....

2 comments:

~ Lady D ~ said...

mak aih.. awlnya pk nk balik raya. patutnya aku yg dok jauh ni sebok pk balik raya tau =p

Prinzessin said...

Ko keje goverment..sah2 ada cuti...ikut suka bape lama ko nak amek je. aku ni keje suraatkhabar..kalau suratkhabar stop printing pun cuma sehari je utk raya aidilfitri! beza banyak....