Wednesday, December 15, 2010

Semi-officially..she's yours....

Ok...speechless abes.

Diam2 makcik sorang ni dah selangkah maju ke depan. Congratess and i'm so happy for u, cik dzulieza and Reez. Diam2 sungguh...last gath dulu...nampak sangat aku yg akan bertunang dulu..skali tup-tup dia yg tunang dulu. Anyhow..congratessss sangat2 la.

Tak sabar nak makan nasi minyak cik kak sorang ni.

5 years back...hujung tahun 2006, kami mula kenal. Dia kawan sebilik aku ketika orientasi atau Minggu Mesra Siswa kat UiTM. Masa tu kami sama buat degree kat Shah Alam. Aku amik MIS dan Lieza amek Physic.

walaupun berbeza course.fakulti dan kampus..persahabatan kitaorg tetap kukuh..apatah lagi lieza sama faculty ngan angah aku.

Lepas abes blaja...kami keep in touch by FB,Phone atau blog. melalui kemudahan teknologi ni...persahabatan kami masih kekal biarpun Lieza di Kuching,aku kat PJ..masing2 sibuk dan tenggelam dgn arus masa dan kesibukkan.

oklah..ni dua fav pic waktu lieza tunang yg aku grab dari fb dia. comel kan??





oklah....last but not least..lagu ni utk cik Dzulieza Halib. semoga dia berbahagia dan semoga tempoh pertunangan ni..semuanya berjalan lancar bagai yg dirancangkan.Amin.




1 comment:

~ Lady D ~ said...

omg! im speechless! thanx for the tribute my dear. sowi xinfom earlier. btw ade sikit pembetulan, it was end of 2005 la syg... bukan 2006 =p