Tuesday, June 22, 2010

Satu Nama...


Dalam mood bersamba damba seperti Portugal membelasah Korea......seperti biasa aku membuka facebook. dan pada satu status aku..ada seseorang yang memberi komen kemudian mendeletenya. oh! bukan seseorang tapi ramai juga yg suka memberi komen kemudiannya delete kembali komen itu. barangkali tiada keberanian.atau mungkin bimbang tersalah tekaan. Manusia..suka sangat berteka-teki biarpun telah jelas aku nyatakan disitu.

Tapi...dalam banyak2 komen yang di delete. Ada satu nama muncul. Ye satu nama yang aku tak ingin bangkitkan. Kalau si dia itu membaca blog aku..dia tahu sapa nama yang aku maksudkan. Dan kerana satu nama itu...aku bagaikan hidup dalam awang-awangan. Semalam..hampir jam 3 pagi aku baru mampu lelapkan mata.

Aku mahu kuburkan nama itu. sebab nama itu akan kembali mengingatkan aku pada Abg Ame. Ye..sebab Abang Ame. Aku tak mahu lagi ingat Abang Ame. dia dah bahagia...bahkan aku juga tak ingin dikaitkan lagi dengan satu nama itu, Biar nama itu berlalu seperti dirinya yang entah di mana-mana skrang ni.

Jadi..jangan kaitkan nama aku dengan dia lagi. Sebab...aku...Abg Ame...dia..dan Abg Jiji,,,dah cukup bahagia dengan kehidupan kami dan pasangan kami. Itu aku telah terangkan dlm entri aku sblom ini. Jadi..jgnlah buat2 tak paham bahasa.

No comments: