Tuesday, April 20, 2010

haila..bencinya~


Teribble when u feel this. And why la on earth..i had to face this again. Haila~~ menyusahkan jiwa. Dan haila~~ boleh tak jangan muncul dalam mimpi aku selalu. dan boleh tak..kasi aku concentrate sikit. Ni sikit2 asyik teringat-ingat je.

Gila! Perasaan yang gila! Mujur sok last day kat tempat keje skrang.....tapi kenapa ada perasaan nak selalu tgk muka dia?? Damn!

Damn! Double damn. I'm dating someone now..and i seriously love him.why la...why la on earth..


Honeydew tahu situasi aku skrang. Tapi sengal tu boleh gelak kat aku je bila aku bgtau ada lelaki lain luahkan perasaan dia kat aku. Damn!


okeh..nnt mau upload pic kat tournament futsal sabtu lepas. huhu..


doakan everything gonna be fine tommorow. will be missing suzana, kak bibi, liyana, yanti, alvin, agil and adil. but this is what fate bring us dearest friend.



1 comment:

~ Lady D ~ said...

ramainye peminat cik alia ni =)