Wednesday, March 3, 2010

after 1 month...


well...today genap sebulan aku keje kat sini. dah dapat gaji pertama aku kat sini. alhamdullilah... tapi. have a lot things need to pay. dah la pindah umah baru..so terpaksa berjimat cermat hendaknya sebulan dua ni. apa pun..alhamdullilah...

semalam baru je sampai dari kampung. rindu kat mama ngan abah...at least few days spent kat kampung ni pengubat rindu la jugak. so..rini dah start keje balik. tak banyak keje.boring cam biasa. ni pun seb baik salah sorang abg sekerja aku bawa laptop ngan P1. boleh gak menumpang2. hehehe....thanks so much bos!ekekekeh.....

well..stil consider new place of work..new house and new hairstyle.sumpah! Cam budak tingkatan 3 je aku ni. HoneyDew aku asyik gelakkan aku je. bengong punya! takpe2..tunggu la nnt dah betul2 berduit..rebonding beb. but for now...hehehe..tak dapek la lagi. sabar je la dulu.


oh ya..kat umah stil takde internet. TMNet ni punya la bengong. bab nak duit org..laju je minta, suh bayar sana sini...tapi bila suh buat wiring..adoi cam itik je terkedek2. itik pun laju lagi. ceih...apa daa.


apa pun...aku akan update dari semasa ke semasa.

chiao dulu beb. bye peeps!


p/s; doakan aku ye.

1 comment:

~ Lady D ~ said...

thanx banje mkn. nyum2! bile nak wat openhaus ni =p