Sunday, February 14, 2010

Sad...


Ayu akan ke Sydney esok...Sue, Philicia dan Joy pun dah sampai UK. Terasa sedih. Sepatutnya aku juga ke UK tahun lepas.

Tapi ada sebab-sebab aku tak sanggup pergi.

Mama.

Mama tak bape sihat. Kebelakangan ni...aku hanya pikirkan kesihatan mama. Abah pun sama...lately selalu demam-demam. Dan kerana itu...aku tak sanggup pergi. Tak sanggup nak berjauhan dengan diorg dalam keadaan begitu. Kalau apa-apa terjadi..aku yang akan menyesal seumur hidup.

Dan bak kata Kumar... " see the different....and do not be irritated becoz of something we can't get!"

Aku cuba utk positifkan minda..

Rezeki Allah tu tak siapa yang tahu. Mungkin bukan UK...tapi Empire Aussie. We will see later. to that moment.....just being PRESENT.

1 comment:

avlcreative said...

hey!!! don't sad!! We never know what God plan for us.. maybe what we want doesn't fit with ourselves and maybe what we hate actually really fit for ourselves!!! Just do everything with passion u will be more greater than others!!! That the word i learnt today!!!!