Sunday, September 13, 2009

Tired of being sorry..

Hari ini dah 22 ramadhan. Cepat sungguh masa berlalu. tinggal seminggu lagi,insyaallah untuk umat Islam berpuasa dan kemudian menyambut syawal. 3 minggu ramadhan dah pergi..dan bermaksud dah 3 minggu juga demam aku tak baik-baik. Selesema tu datang dan pergi...dan batuk..mmg tak henti-henti. Cumanya, dah tak muntah time pagi..dan tak muntah darah dah. Alhamdullilah.

Bulan puasa ni.....aku berjayalah menguruskan badan. Dengan demam yang tak mahu-mahu nak baik (demam mengada..demam rindu..demam menyusahkan..hahaha) memang menyumbang kepada sessi menguruskan badan aku. Okeh,ada nampk sedikit mengecil...tapi yang paling ketara ialah raccoon eyes, kesan daripada gejala sukar nak tido malam. hihi...

Habis je raya ni...bila oktober menjelma...aku insyaallah akan balik ke Shah Alam semula..menyemakkan otak aku dengan tugas-tugas keje sana plak. Pasal design lifefray pun aku tak update apa-apa lagi. Biarlah dulu....tengah semangat nak raya.

Sehari dua ni asyik layan lagu Enrique Inglesis ngan Ciara.-Taking' back my love. Kasi semangat. Pastu..layan lagu Love is gone by David Guetta. Hopefully semangat kembali pulih!! yosh!!!

oklah nak rehat jap.sat g nak jalan2 ngan sal.

No comments: