Tuesday, September 8, 2009

kisah 8 september 2009..haha

"This is a time of great personal change. You become tired of your role in life, and you are very sensitive to habits, customs, and social requirements that hide the "real you". You feel as though you have been drifting along with the tide and following the crowd for too long, and your inner needs and motivations must assert themselves more strongly. "

tu....ramalan zodiak aku untuk hari ni. Saja je aku letak. takde bawa apa-apa maksud pun. Sekarang ni aku tgh menguap bagai nak rak. Aku memang ngantuk gile.aku siapkan untuk thesis aku sampai kul 6.30pagi. Then tido sekejap...kul 8.30 pagi aku dah dikejutkan dengan panggilan dari EC Council pasal event Hackers Hilite. Dengan suara bangun tido,aku selamber je jawap. Then,aku bermalas-malasan atas katil sampai jam 10pg. 10 pagi..aku bangun dan siap untuk mula kelam-kabut. Aku g print thesis aku..yang cam haram mahal. Ada ke print hitam sekeping RM 0.50. Tapi nak buat camana...dah terdesak ink printer kat umah dah habis la pulak. isk isk.tension!! Belasah je la. Then terkejar g photostat apa yang tak cukup lagi..then g pejabat pos...buat kiriman ekspress ke Skudai. ya Allah..semoga sampai tepat pada masanya. Mudahkanlah urusan hambaMu ini.Amin. hehe..

Dah terkejar-kejar dengan panas di bulan posa ni....aku g kat saloon auntie. Dari kecik, auntie ni yang potong rambut aku. Aku rasa...dia lagi tau apa yg sesuai ngan tak ngan rambut aku. dengan nekad nak ubah penampilan..haha..maka...terjadilah rambut baru aku. Habis sume rambut panjang aku. haha..mmglah nmpk hot (auntie ni cam tau2 je aku nak nampk hot....haha) tapi sekali imbas...ada la juga cam gaya rambut minah UKM yg pujaan hati aku tgh gilerkan tu. haha...Lantaklah,janji lawa. aku malas dah nak pk.

oklah..aku dah ngantuk sangat. aku nak tido jap. jap lagi nak tolong mama masak untuk berbuka. hehe..

No comments: