Tuesday, July 28, 2009

Penghujung jalan....

Secara rasminya, hari ini aku akan hantar surat perletakkan jawatan. terkejut? Aku ada banyak sebab...dan bak kata abah,angah dan fara, yg terbaik ialah aku berhenti sebelum terlambat. sejak kebelakangan ini, aku selalu sakit semula di tempat operation tu. kenapa, aku tak pasti..tapi aku mmg tak punya masa utk gi check.

aku akan sambung master dalam masa yg terdekat, tapi sebelum tu...aku nak balik berehat di rumah. dan aku ada misi utk dilaksanakan.

Doakan aku kawan-kawan. Insyaallah...walaupun perjalanan hidup ni semaki sukar dan getir, aku cuba juga hadapi. Insyaallah, Allah sentiasa bersama aku.

Aku perlukan masa...seminggu dua ni..banyak sangat ujian aku hadapi. Migrain dan gastrik aku semakin teruk nmpknya. dan aku perlukan rehat sangat2.

No comments: