Thursday, July 30, 2009

aku..aku.....aku.....

Dah lama tak update blog. Hidup aku kucar kacir sikit lewa kebelakangan ni. tak tahu lah..okeh la..jom aku cite apa dok bermain dlm kepala aku.

Insyaallah, kalau takde aral melintang hujung tahun ni aku akan sambung master di UKM dalam bidang Intelligence System. Buat research dgn project paper method la.Dan insyallah jugak..aku sempat habis before septmber tahun depan, so aku boleh buat second master atau mayb aku akan terus apply utk buat PhD di UK nnt, Insyaallah...belajar tetap belajar. Sebab selagi aku takde title Dr. camana aku nak kahwin? (hahahha.....cam ye ye je kan??!?!)

Pasal keje..kelmarin selepas presentation Kat Rijal,Wisma Peters, officially serigala jadian, bos aku tu dah dapat surat resign aku dgn cik Lah dan cik Chal. Bila dia baca..dia tergamam giler and terus jd pendiam. Kami,takyah kata la. tapi..apa yg kami lalui..specially part yg pahit tu.....(malas nak ingat sebenarnya!) buat we all nekad utk resign. Bertambah memudahkan kerja..aku dah lepas temuduga kedua dgn HR di Prestariang. Aku plan..lepas raya,aku akan mula kembali bertugas...so sepanjang puasa dan raya..mmg nak spend masa kat umah je dgn family aku. Abah,mama dgn adik aku seronok giler dengar. Mana taknya..pas habis belajar,aku terus keje. tak sempat nk spend masa sgt dgn diorg. Cuti semester yg lepas pun aku tak balik..setakat balik kejap2 sbb wedding cousins aku je.

Tapi..melihatkan perangai serigala..dan dia sibuk dok counter attack kami supaya jgn berhenti...cam kesian plak. Tgk la camana...aku ngan cik Chal tgh buat consideration. Lgpon, dia cakap nak naikkan gaji as long kami tak blah dari sini. so..tengok je la camana...malas dah nk pikir panjang2....

so, just wait and see....follow je the flow. wish me luck ye!

oh ya..aku ngan dia? hahaha..biarlah dulu. masing-masing bzz sgt.

No comments: