Monday, June 8, 2009

wajah-wajah kegembiraan...

untuk setiap kenangan yang kita rakamkan bersama..
untuk setiap suka duka yang kita lalui bersama..
walau tak pernah aku lafazkan rindu dan sendu
tapi kasih dan doa sentiasa mengiringi kalian,
teman hatiku.....

untuk sepanjang beberapa minggu yang berlalu...aku sangat sibuk dengan beberapa aktiviti ini.
buat semua yang konvo...batch IS dan AS kelas kimia dan fizik 2005/2008, Iqbal, KF dan sumelah yg konvo...tahniah.
Yang berkahwin juga....
- Jue
- Subha
- Abang Shahrul Anwar
- Kak Lin
- *Kak An atau Rifhan (pic dari Muar masih belum dapat! Fara Fazel..jgn lupa kasi pic kat aku yep!!)

Selamat Pengantin Baru semua..semoga kekal ke anak cucu.







Tapi yang paling istimewa...rombongan cik Azham ke rumah pengantin Jue di Raub,Pahang cam ala-ala rombongan cik kiah. Dalam masa yang sama....kami dpt gathering bersama. rindu sangat ngan semua semangat 46 MPP UITM Shah Alam 2006/2007.



oh ya...pic terakhir dengan si budak kecik gendut tuh,,tu anak buah aku yang dah lama tak jumpa. dah besar panjang pun si Nabila Huda ngan Si Nina tu. (Nampak sangat aku dah makin tua..hehehe)


oh lupa jugak, aku sudah berkerja sekarang dalam bidang yang aku pelajari. lepas ini, adalah masa untuk memperbetulkan kehidupan..hidup berpaksi realiti..bukan lagi angan-angan atau fantasi. walaupun setiap hari aku menghadap internet...selesaikan project dan sekali sekala mencuri tulang membaca blog2 kegemaran aku, tapi untuk selalu2 update blog aku ni..aku tak pasti lagi.

dah mula kerja..misi untuk menguruskan badan sudah bermula. hik3....



oh ya satu lagi..lupa nak cakap...ehsan gambar dari:
-fara fazel
-camera abang din
-camera mijie
-camera ayu rohaidah
-abang ande taqiudin
dan semua2 la yang terlibat.



pesanan khidmat masyarakat untuk angah linda aku yang juga baru lepas berkonvo ritu, "angah...sila lambat2 sikit kahwin ye. kasi in abis buat master dulu,buat phd pun bleh gak...sambil buat second master degree...."hehehehe

1 comment:

angahlinda said...

adoyai...apasal lah pesanan utk diriku kene di"bold"dgn warna merah....huhu