Tuesday, May 26, 2009

aku,mereka dan sacred cow team..

Bila aku baca perkataan sacred cow, aku mesti gelak. tambah-tambah lagi mengingatkan kenangan-kenangan dalam class PSM bila sambil belajar,sambil berfacebook dengan agresif. Akibatnya jadilah seperti dibawah:

semakin hangat bila acik join sama:

akibatnya... time si kodi ngan man buat presentation,we all tahan perut bergelak kat belakang.

oh ya..lupa plak...sacred cow tu bukan cite pasal lembu. Tapi, kumpulan aku (Alpha Prime Holding) dikehendaki mengupas isu tentang sacred cow. Sacred cow ini adalah salah satu non-numeric metrix dalam strategic management,dimana ketua sebagai kuasa mutlak untuk menentukan keputusan tanpa perlu berbincang dengan yang lain.
sebagai ubat untuk mengelak mengantuk.....Sue yang mulakan dulu dengan mengutuk kodi sebagai sacred cow kumpulan..lantas terus jd bahan lawak. sampaikan isu lauk ikan keli hari ni pun sumenya diletakkan atas kepala sacred cow. Pasni kalau aku nampak keli keliwon atau sacred cow (yg betul2 cow) mesti terburai gelak aku. hahahahhahaha... kat bawah ni,aku uploadkan pic sepanjang class PSM ni berjalan. cuma pic ngan miss lava je takde sebab aku tatau kat mana aku simpan pic tu. (penyakit pelupa aku semakin teruk..)

sacred cow team's members.



PSM-2 team members:

untuk sepanjang 3 minggu ini, ni lah kelompok besar group aku iaitu group PSM-2. ada gak group lain..iaitu psm-3 dan psm-4. Yaya,acik, fadhilah,liya ngan ayu dlm group lain. selain budak IS221, ada juga budak IS222. IS223 dan IS220.


Selain dari team group aku dan sacred cow team, aku gak lepak ngan team bebudak gediks girl team. Antaranya Gedik's Team Members ialah:

Aku tak tahu napa diorg panggil group diorang Gedik's Gurl, tapi aku suka ayat Liya (yg kiri sekali dlm pic)..." perempuan perlu gedik, kalau tak..takde lelaki nak..." hahahaha..falsafah Liya ni betul2 mengalahkan falsafah Plato ....Shakespears sume. Apa pun..memang fun la ngan diorg nih.Nak2 plak..si Aida (spongebob) ngan Yaya(plankton jahat) suka melatah. Lagilah we all suka menyakat. Selalunya aku tag team ngan Sue ngan Sal (cik Cal).

oklah..cukup sampai sini dahulu posting ni. hani dah tunggu aku makan. pasni nak study untuk exam PSM esok.

Pasni aku mesti rindukan kenangan sepanjang class PSM ni.

No comments: