Sunday, April 19, 2009

Sepi itu indah?


entah kenapa org kata sepi itu indah. sepi itu adalah sepi...sunyi. walaupun aku sentiasa dikelilingi insan-insan tersayang...tapi hati aku masih juga sepi. inikah yang dikatakan sepi itu indah???

Alhamdullilah...keluarga aku dah boleh terima keputusan aku utk ke Portsmouth. tiba-tiba, rasa cam sedih pun ada.

kebelakangan ini...ada beberapa perkara yang aku simpan dalam hati. Tak mampu untuk aku luahkan. Dan perkara ini bagaikan barah yang sedang memakan diri aku. Aku ingin segera berlalu semua ini. aku ingin semuanya berakhir dengan segera.

untuk sementara ini..aku terpaksa berhenti menulis. mungkin utk satu tempoh yang agak panjang. Apa yang penting....aku erlu tumpukaan perhatian kepada pengajian aku. seterusnyaa...untuk master aku. Master in project management. sumthing yang aku tak pernah terfikir sblom ni.

erm..tetiba rasa nk menyanyi lagu wonderpet plak. hehehhe.....

No comments: