Saturday, April 4, 2009

moody yg keterlaluan..

terlalu banyak perkara yg kena diselesaikan sekarang yang menuntut tumpuan sepenuhnya dari aku...tetiba plak,aku demam. Bila demam...semua daya kekuatan aku lumpuh sekali. Di tambah pula dengan home sick...aku semakin teruk. Yep! teruk sgt. Perasaan benci selama ni..aku tak pernah tanam dalam hati...aku sebolehnya tak mahu membenci org atau apa-apa sebab aku tak mahu perkara benci membenci ini akan menghitamkan hati aku. dah la dosa byk...nk tambhkan lagi dosa?uisk...

cakap pasal benci..aku benci gile tekanan yg melanda. Aku benci tahap dewa ayat "repeat sem" di saat2 akhir semester. Kalau tak nak repeat, buatlah yg terbaik. Tapi kalau satu pihak je yg buat terbaik...yg lain tak bg bantuan.....bleh ke berjaya? tetiba aku nak kata camni plak...

wth!

wtf!

wth!

wth!

wtf!

Aku tahu..akan ada yg terasa hati...sama ada yg bersalah atau tak....tapi entry ini tak ditujukan pada sesapa. Tapi kalau dah nak terasa sgt...dah makan lada byk sgt..pergi matilah kan. aku peduli apa.

Tolonglah wei...jgn pandai bercakap....jgn pandai menyuruh....jgn pandai bg alasan dan menyalahkan org lain...tapi pikirlah sendiri. meh aku tanya ko apa yg ko buat sampai ko tak bersalah sgt..baik sgt tahap dewa...ckp lurus sgt...

i- apa sumbangan ko time project ni berjalan?
ii- waktu site visit, mana korang? apa alasan korang bg? nk buat assigment lain?
iii- kalau aku hantar mesej...korang tak balas...ada aku kecoh??? tapi aku tak balas mesej korang satu dunia kecoh macam anjing menyalak bukit... hanya semata aku demam...aku tak perasan mesej korang...mcm2 korang kata aku kan...
iv- utk sem ni la....sila tunjukkan apa keje yg korang dh buat utk project..utk membuktikan korang dh buat keje?tak byk pun progress..tapi kalau ada..sila la buktikan...selain dr menuduh org jd pretender..jahat..sebagainya..
v- kalau takde class...korang ada bgtau aku..walaupun aku dah sampai....dah tunggu hampir sejam..then finally bru tau kelas takde..ada korang bgtau aku? tapi selama ni aku ada kesah?? aku pun duk luar gak..bgun pagi gak...ko semata tak cukup tdo..nk kecoh cam dunia nk kiamat semata krn aku cancelkan jumpa supervisor. kalau nak g jumpa..bleh je...tapi ko nk tunjuk apa? muka korang tu? tolonglah...jgn buat aku jd skeptikal, jgn bg aku gelak!


malam ni plak..dinner mpg. dan aku paling malas nk g dinner ni. Malas gile nak tgk perangai! tapi aku kena g jugak. Aku gamble je walaupun aku tak suka gile. oh ya..aku tak suka dinner bukan sbb nk hadap muka sapa2..tapi sbb mmg aku tak suka g dinner. Aku dah bosan dengan dinner. suatu masa dahulu..bukan je dinner agong tau menteri je ku dh attend..tapi majlis hari jadi menteri2 pun aku dah attend. so dh tak heran dah setakat dinner2 ni. byk sgt protocol!

erm...p/s here...minta keje sama ya...aku tak suka rosakkan majlis org....lain lah kalau korang memang jenis manusia yg tatau malu! kalau aku diam..bukan sbb aku bersalah atau aku kalah..tapi sbb aku takde suara nk bising2 dan aku taknk jd anjing menyalak tapi bukit tak runtuh!

No comments: