Friday, March 20, 2009

Undress me..

Jangan salah paham dengan tajuk entri aku. Jgn baca dari perspektif jumud semata. Pelbgai tafsiran boleh diberikan dari tajuk entri ini. hurm...dah lama aku tak menulis. Bagi yang masih mengikuti blog ku, thanks la. blog yg membosankan korang dengan kisah-kisah aku. bagi njing-anjing yang suka melalak dengan blog aku ni...ku bleh kata satu je. Gi mati la. blog aku..suka hati aku la aku nak tulis apa. yang ko bnyk sgt nk mengutuk aku kenapa? g la buka blog ko sendiri. tulis apa yg ko nak. takyah sibuk ngn blog aku. kalau sekalipun blog aku blog murahan...sekurang-kurangnya, harga diri aku tak semurah ko. Melalak macam anjing menyalak bukit..bukit tak runtuh, anjing yg sakit hilang suara. hahahaha...ku gelak dengan kejelikkan kamu.

Hidup aku macam biasa. Tapi..aku terlalu sibuk skrang. Masa 24 jam bagaikan tidak pernah cukup. Novel rantai pun aku tak dapat postkan sambungannya lagi. Minggu ni sahaja...aku ada 4 lagi buku baru masuk. wlhal ada 2 buah buku lagi yg aku tak sempat nk hbiskn.Rak buku aku dah bersepah gila. Nak kena kemas. Kesibukkan membuatkan aku tak punya masa nk kemas rak buku..dan sebagainya.

Aku tengah mengumpul duit. Insyaallah, selasa atau rabu ini, aku bleh beli hp baru. Tak perlu la asyik pakai hp fatah je. sejak hilang hp.....ku guna hp fatah je. yang best ttg hp fatah ni...ia sesuka hati je nk mogok....sesuka hati je nk mejerit alarm. kelakar pun ada.Tapi dah lama-lama, dh biasa dh ngan ragam hp fatah ni.

rabu depan aku akan ke pejabat university of portsmouth untuk serahkn surat pengesahan aku. erm...semakin berdebar. entahlah..hope aku buat keputusan yang betul!

banyak sgt...aku pun tak tahu nak kata apa dah...kita tgk je la flow apa yg berlaku!

No comments: