Monday, March 9, 2009

testimoni hati...



"Oo..ow.. Kamu ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya, teman baikku....." (Matta:Ketahuan)

Dia buat lagi. Aku dah malas nak komen....

"Bila keyakinanku datang

Kasih bukan sekedar cinta

Pengorbanan cinta yang agung

Ku pertaruhkan...." (rossa:ayat2 cinta)

pengorbanan dan cinta...sinonim. dah macam kembar. Aku dah penat utk berkorban..

"ku mencintaimu lebih dari apa pun meskipun tiada satu org pun yang tahu ku mencintaimu sedalam - dalam hatiku meskipun engkau hanya kekasih gelapku..." (ungu :kekasih gelapku)

aku dah sakit dengan kekasih gelap. senyap..sunyi menanti. Aku terlalu sakit dengan luka yang di tinggalkan. Masih berdarah..masih belum sembuh luka yang ada. semuanya samar..terlalu gelap!

"Bilakah engkau mengerti
semua yang ada di hati ku ini
ku hanya ingin dekatmu
namun
kau selalu mentiadakan aku
berkali kau..." (Naif : Dimana aku disini)

aku ingin sentiasa berada dekatmu. Ingin dipelukmu. ingin bersandar pad bahumu. Ingin kau lapkan peluh di dahiku. aku ingin mendengar kau komen aku berpakaian...dengar kau mengusik ku. ketawa bersama. Aku tak ingin jauh dari kamu....

"Kerana kau ku masih di sini
Kerana kau ku bisa menangis
Dan kerana kau yang menghancurkan

Ku tiada berteman
Terkenang wajah mu aku pilu

Selangkah ku tersebut nama mu

Tak terasa jiwa ku dipalu

Oleh rindu dan dendam pada mu

Dan ketika ini dan di saat ini

Dimanakah dikau
Kau puja bulan yang mengambang

Kau pinta bunga yang di taman larangan
Kau sendakan ku punya perasaan
Dan kau menyatakan bahawa cinta ini
Hanyalah permainan

Mengapakah tak kau rasa

Bukan paras supa yang sangat ku pinta Ohh... ohh
Tapi hati yang dapat merasa
Yang kesedihan ini tak lain

Hanyalah kerana mu

Mengapakah ku diluka

Mengapakah harus ku tanggung semua ini

Tidakkah kau merasakan
Kesedihan ini tak lain hanyalah kerana mu...." ( Alleycats: Kerana kau)

Susah sangat ke nak paham diri aku? susah sangat ke memenuhi permintaan aku? susah sangat ke utk bersama aku? ye..hidup aku seperti lautan yang bergelora..idup aku seperti padang pasir tandus...hidup aku seperti segala hiperbola luar sana. Persamaan yang melampau-lampau. Tapi.. aku hanya sesuatu yg setiap insan bernama perempuan mahu.
Barangkali...aku bukan manusia yg ditakdirkan untuk bercintaa. Bukan seorang yg dilahirkan untuk bercinta walaupun aku menerima cinta dan kasih sayang yang melimpah ruah.
Wahai ahli sihir luar sana....bomoh..pawang atau dukun sekalian alam...kalau kau mampu hilangkan ingatan aku pada org yang tak sepatutnya aku ingat....lupakan cinta padaa org yang tak patut aku cintai....sihirlah aku...jampilah aku. Aku bayar kamu biar tepaksa berkerja seumur hidup. aku sengsara.

Testimoni hati aku...seperti biasa. sentiasa sedih.

semalam...setelah lama....aku kembali menonton a millionaire's first love. Bodoh!! Aku masih ingatkan dia...masih ingatkan mereka...bahkan masih ingat cinta pertama aku. Sukarnya aku nak lupakan....
sebagai ganti...aku tgk cite parents trap. Jap lagi nak hadap cite dinosour untuk assigment aku.

last but not least...kekasih gelapku kasih lullaby utk aku...

" Hush my love now don't you cry
Everything will be all right
Close your eyes and drift in dream
Rest in peaceful sleep

If there's one thing I hope

I showed you Hope
I showed you

Just give love to all

Oh my love?in my arms tight
Every day you give me life
As I drift off to your world
Will rest in peaceful sleep
I know there's one thing that you showed me
That you showed me
Just give love to all
Let's give love to all..." (creed :lullaby)
tidurlah putri...lullaby kamu masih menyanyi. semoga testimoni hati kamu pulih esok hari...

No comments: