Friday, December 26, 2008

R-A-N-T-A-I


Aku dah mula menulis novel. Baru dua chapter. Tajuk novel ku rantai. Gambar di atas adalah cover untuk novel aku. tagline aku untuk novel ini:

Mengapa harus bertemu, jika akhirannya satu perpisahan???

Jawapan pertemuan itu ada pada kamu...
Pilihan perpisahan itu ada pada kita...
Penantian bukti setia..
akhiran Dia yang menentukan...

Cerita ini aku berikan penekanan pada watak utama, Najihah, seorang budak kampung. Kisah ini semua tentang pertemuan dan perpisahan..seperti yang aku bagitau angah. Angah ketawa bila aku bagitau,aku akan selitkan juga kisah angah..walaupun tak semua perkara aku tahu tentang angah. aku baru mula dua chapter,aku harap lepas ni aku akan lebih disiplin dalam menulis dan menyiapkan novel pertama aku ni. kan cita-cita aku nak jadi penulis.

semoga berjaya hendaknya.!!! Amin.

bagi yang nak membaca kisah Rantai... klik la kat cover novel di atas.


Peringatan : cerita ini hanya satu rekaan, jika terjadi persamaan dari segi nama, watak adalah secara kebetulan belaka. Tiada kaitan,antara hidup atau mati.

Selamat mengikuti rantai!

No comments: