Friday, October 31, 2008

Aku nyanyi aku punya suka lagu yang aku nak nyanyi...kalu kamu rasa nak pengsan..itu masalah kamu..

Putri, jangan menangis
Hapus air mata
Di wajah cantikmu
Putri, kepergianku
Tak akan lama
Tahan rindumu
Putri, seandainya saja
Ku bisa, menghentikan waktu
Ku hentikan waktu
Bila kau rindukan aku putri,
Coba kau pandangi langit malam ini, aku di situ
Bila itu tak cukup mengganti
Cobalah kau hirup udara pagi, aku di situ
Mungkin dengan perpisahan
Kita kan mengerti arti pertemuan
Putri, percaya padaku
lni hanya likuan hidup
Yang pasti berakhirnya

......aku pandang langit malam...dan aku harap bintang itu akan sentiasa bersinar...menemaniku biar di mana aku ada seperti mana bintang itu sentiasa setia pada langit malam biarpun ada kalanya, langit gelap itu tidak menyinarkan cahaya pada bintang....aku pasti menanti kamu...sambil mengira bintang di langit. itu janji aku....

***************************************************************************************************************

Selepas kau pergi
Tinggalah disini kusendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang tlah hilang didalam hidupku
Dalam lubuk hatimu
Kutahu kau sebenarnya tak
Inginkan lepas dariku
Hilanglah dambaku kala hampa
Bantu aku membencimu
Kuterlalu mencintaimu
Dirimu begitu
Berarti untuk ku
Kau telah mencinta
Dan dicintai kekasihmu
Ini tak adil bagiku
Tahu kah kau kini ku terluka
Lupakan ku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku
Selepas kau pergi
Tinggalah disini kusendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang tlah hilang didalam hidupku


........bantu aku membenci mu, bantu aku lupakan kamu. memang aku kecewa..aku kecewa dengan sikap da kepercayaan yang kamu berikan pada aku...kamu yakinkan semula aku tentang cinta...tentang hidup, akhirnya kamu biarkan aku terkontang-kanting. Aku mahu membenci kamu...

***************************************************************************************************************
mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu
telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

.....cinta tak semestinya di miliki. memiliki perasaan menyintai itu juga satu anugerah. bukan senang..untuk mengenali, menyanyangi dan menyintai. tapi aku pasti..setiap berlaku ada hikmahnya. kau tidak ditakdirkan untuk aku bergitu sebaliknya...tapi aku bahagia asalkan kau bahagia...itu sudah memadai..kerana biarlah cintaku dalam hati. itu yang pasti...


*****************************************************************************************************************

If you haven’t changed your mind
Then I want you by my side Tonight
I’m so tired of always having to bluff
Everytime I think about you baby, I feel so young
If I could just tell you I miss you
It’s so hard to say I’m sorry
You see, I want to sing this song, not for just anyone
but just for you
An ENDLESS STORY that keeps on shining
Always, I wanna show you, forever and ever
Memories of our time together
this way, they don’t go away
Once I knew that the warmth between us had disappeared,
gentle tears started to spread over my chest
This is not where it ends, I’m missing you
please don’t let go of my hand
You see, I wish I could sing this song, just for you
just one more time
An ENDLESS STORY of undying love
tell me why, please tell me, forever and ever

.....well seems like it just a beginning of the chapter yet to end it. but i'm sure it gonna be an endless story..hate to see coming episodes; but i have to agree dat i'm an impatient person..also, i wish it end up quickly..tho it's not easier as wat we see...ahhh..dun wanna care. i stil gonna sing the song for us... (demmit)......dis sucks!...

***************************************************************************************************************

kompang dipalu, pengantin baru
duduk bersanding, tersipu malu
kompang dipalu, pengantin malu
moga bahagia, ke anak cucu
kami doakan moga berkekalan
selamat sejahtera hingga akhir zaman
mempelai tersenyum manis
air mawar direnjis-renjis
bunga manggar indah berseri
ooooooooo
senyum tawa dan gembira
sanak saudara semua
oohh, indahnya
merahnya inai dijari
tanda kasih sudah termateri
ikatan raja sehari
hari yg dinanti-nanti
sudahlah menjelma kini
kekal dan abadi
selamat pengantin baru
moga kekal ke anak cucu
selamat pengantin baru


..erk...aku terdengar-dengar lagu ini. bila tiba di umah je pagi tadi...aku lihat beberapa barang yang aku sgt jelas fungsinya sedang berada menghiasi kamar tido aku. Ingatkan barang kak La atau along, sekali...aduss...cincin di dalam kotak atas meja. Apa aku nak buat hah?

tidakkk...aku baru 15 tahun utk itu..rasanya....baru semalam aku amik UPSR..(eh melampau plak) erk....erm...
Nanti lah aku pk.......

tapi apakah 10-10-10 itu kian dekat??? mak aih...jgn la.....

No comments: