Sunday, September 14, 2008

Berlari ke sudut syurga...

Terjaga dari tido yg sebentar. Pening! Ingatan ku masih tertacap perbualan lewat pagi tadi.

Berlari dari syurga:
matahari ada bulan
daun ada bunga

tanah ada rumput
manusia pun ada pasangan
lelaki dengan perempuan
mana boleh bahagia sendiri



Prinzessin:
biar teman hanya sahabat
biar bekasih dlm khayalan
biar bercinta dengan kehidupan
selagi mampu tersenyum
bahagia itu milik diri ini
sekurangnya...
tak lagi menangis
tak lagi menyalahkan takdir
hati tenang
jiwa pasrah

Berlari dari syurga:
itu cuma buat masa ni..
awk ada nafsu
awk ada naluri
awk belum dilengkapi
awk tu dari rusuk kiri kami

*sebak*
"Dari tulang rusuk siapakah aku di jadikan??" soal hati.

Prinzessin:
wanita mana tak ingin di belai
wanita mana tak ingin di cintai
namun takkan nk meraung pada takdir
menangisi hidup tanpa berbuat apa2

Berlari dari syurga:
awk tgk mak ayah awk
ada satu lelaki..kat satu sudut dunia..
dijadikan utk awk...mcm ayah awk..lelaki disatu sudut utk mak awk
skarang..bukan masa awk lagi..utk jumpa sudut itu

*termenung*

Prinzessin:
mungkin sy kena berjalan lagi hingga ke satu sudut dunia tue......

Berlari dari syurga:
ada satu lagu utk awk kalau awk kata camtu
sheila on7 - untuk perempuan
nah..lirik
sy rasa lirik tu awk patut baca
lagu tu sedap
utk perempuan mcm awk

Prinzessin:
cam saya?
teruk sgt ke kondisi saya?


UNTUK PEREMPUAN-SHEILA ON7
Jangan mengejarnya

Jangan mencarinya

Dia yang 'kan menemukanmu
Kau mekar di hatinya
Di hari yang tepat
Jangan mengejarku
Dan jangan mencariku

Aku yang 'kan menemukanmu

Kau mekar di hatiku

Di hari yang tepat

Tidaklah mawar hampiri kumbang
Bukanlah cinta bila kau kejar
Tenanglah tenang

Dia 'kan datang
Dan memungutmu ke hatinya yang terdalam
Bahkan dia takkan bertahan tanpamu

Sibukkan harimu
Jangan pikirkanku
Hadirnya 'kan menuntunku

Pulang kepadamu
Di hari yang tepat

Aku yang 'kan datang...

Aku yang 'kan datang...
Aku yang 'kan datang...

..dan irama Ketulusan hati berlegar-legar menemani coretan ini bersama suatu pertanyaan tersemat dalam hati paling dalam.

AKU INGIN BERLARI KE SUDUT SYURGA ITU...............!!!!


.......

2 comments:

Anonymous said...

Wah..calon bf ke?

Prinzessin said...

erk...bleh je. tapi kena isi borang permohonan dulu.wahahahha..