Wednesday, September 17, 2008

arus hidup

Arus hidup aku berubah lagi.
Keje dan blaja dalam dua bidang yang berbeza.
Penat tapi aku akan lebih meghayati masa.
Menghargai apa yang aku miliki.
tapi...
aku tetap akan menjadi manusia yg menarik.
bukan la creatures yang tak membosankan walaupun

kehidupan aku terikat dengan kerja dan blaja.
yeay~~
saat ini,aku sangat merindui mama dan abah
pulang keje, layan cite forgetting sarah marshall
kelakar siot..tapi sweet.
kejiwangan~~~~~
semalam gak...aku ingat kembali pada dia
dia yg pernah bertakhta di hati aku..
yang pernah memberikan aku tempat persinggahan
yang memberikan aku secebis harapan
namun kemudian meragut kegembiraan aku

apa lah agaknya ya keadaan dia skrang??
Kembali dlm pekerjaan yg selama ini aku jauhi...
KARNIAWAN dah semakin dekat.
sedekat itu jugak...hati aku berdebar-debar
aku tak pasti sama ada aku akan berjumpa dia lagi atau tak...
tapi entah naluri ini mengatakan aku pasti berjumpa dia
lalu aku harus teguh...dan kuat berpegang apa yg telah aku lafazkan
aku tak boleh tunjukkan dia aku lemah
aku kena pastikan aku sangat cool dan kuat
yang penting...ego...ya ego aku harus tetap kuat
dahulu...dan selamanya
biarlah satu dunia mengeji....
Aku tak akan patah balik......


Masa dah berubah...dan hati aku juga telah berubah.

oh PSA....semoga aku dpt siapkan dalam kekangan waktu

No comments: