Tuesday, December 25, 2012

Sexy,Single & Free



Background Song : Taylor Swft -  We are never ever getting back together.


Heys people,

Baru-baru ni, satu dunia dikejutkan dengan kisah hari kiamat kalendar Mayan.(siapa yang tak tau....boleh baca kat sini : NASA dan Mayan) .  Satu office aku pun kecoh dibuatnya.

Tapi,alhamdullilah, syukur ke hadrat Illahi, aku masih diberikan peluang untuk bernafas dan terus bernyawa.
Another year older this year. Sweet 17. ekekeh...and in few days, sweet 18 pulak. haha...

Sekarang ni, aku tengah busy dengan paper writting. Banyak research and reading nak kena buat.. Harap-harap by 2014, dapat grad dan kemudian boleh sambung buat doctorate pula. Mudah-mudahan,Amin Ya Rabbal Al-amin.

The whole day arini..sibuk pusing shopping mall..pusing-pusing Machine dgn i-Study cari Ipad mini.
Honestly, aku memang perlu ipad atau apa2 tablet. Tapi,aku tak suka Ipad 2..sbb rasa mcm gedabak besar and susah nak bawa. Mana taknya...kalau pergi office, dah sah2.. handbag dgn stationery dan files keje. Lepas tu beg makanan lagi..memandangkan aku tgh diet...food intake pun kena control. Tu dah dua beg.. kalau ada assigment...internal event atau presentation, kena bawak buah hati,  DSLR ngan laptop lagi. tu dah 4 beg dah, hari yang kena g gym..beg gym lagi.....last2 aku lost count bape beg sebenarnya aku bawak pergi kerja. Erm...

Back to the story, round punya round... great! Semua outlet dah sold out. Tak pikir panjang..terus balik, g makan and now baru ada masa nak hadap laptop.

Skrang jam dah menunjukkan jam 11mlm. So masa utk tido.

Sebelum masuk tido, upload picture time  Dec babies celebration dekat office last Friday, Dec 21. Ok, aku one of the organizer and secara tak langsung MC majlis.! hehe

Happy Birthday to all Dec babies out there!




Oklah...bye people!


Merry Xmas......!!

No comments: