Thursday, November 15, 2012

1:10000


"You need to resign, then you will meet you're other half" Auntie Lulu

" Hari-hari kena cantik, mana la tau kalau-kalau terlanggar your 'potential'..." Kapow Eonni

K-A-H-W-I-N

Tak semudah mengeja perkataan. Perkahwinan pada aku adalah satu commitment dan tanggungjawab.
Kalau tanggungjawab itu semudah "tanggung" dan "jawab" mungkin sekarang ni aku dah jadi emak anak 5.

Yes, aku masih menanti 1:10000 itu.

Kerna kamu cuma satu untukku, bak kata Naif. 

Yer,sebab dia hanya satu. Sebab tu tak muncul-muncul lagi. 

Atau mungkin,

Aku banyak berdoa untuk perkara-perkara lain. Atau mungkin juga kerana pintu yang aku tutup itu terlalu rapat, dan tiba-tiba aku terasa dah bersedia untuk terluka sekali lagi sekiranya gagal dalam percubaan kali ini. Aku nak rasa lagi perasaan itu, dalam keadaan yang berbeza dan matang. 

Tapi,, aku rasa....mungkin kata-kata kawan aku lebih tepat.

Musim mengawan dah bermula...dan yang bujang macam kami asyik memenuhkan undangan serta menyemakkan kenduri orang dgn menjadi orang kuat majlis. Majlis sendiri entah bila. *smile*


Okeylah, nak pergi makan. Esok nak kerja. 


Anneyong! 

No comments: