Wednesday, October 12, 2011

"The pieces don't fit here anymore..."

"Oh, it tears me up
I tried to hold on but it hurts too much
I tried to forgive but it's not enough
To make it all okay.."





Cuma doa yang mampu aku kirimkan di angin lalu buat Abang Am. Bohong kalau aku kata,kalau saat ini aku nak saja berada di sisi dia. Tapi itu adalah mustahil selepas apa yang terjadi. Aku yakin...apa yang aku rasa,itu juga yang Abang Am rasa. Namun, tiada apa yang boleh diperbetulkan lagi.

Aku telan rasa kesat ni. Aku tak tahu mana kekuatan aku hilang. Air mata mudah sangat mengalir.Banyak perkara yang mengingatkan aku pada Abang Am..semuanya aku cuba hindarkan.

Hari ni, aku ada hati ke hati dengan sorang brother kat Office aku. Aku tahu aku unfair..dan aku banyak moody lately. Tapi aku jadi janggal. Aku tak boleh biarkan rasa itu bertunas dan bertumbuh mekar. kalau boleh biar jer mati kat tengah jalan.

*Diam

Tetiba teringat kat Abang Am, waktu dengan Abang Am...aku mmg turun giler berat badan.Makan kurang sebab sesama diet. Pastu badminton la..futsal la.. mcm2.Skrang ni..hahaha..semua malas.

nampaknya kena amek balik semangat dengan Abang Am. Cukuplah semangat. Yang lebih tu..aku rasa dah sampai masanya aku lepaskan. Aku nak Abang Am gembira dan bahagia walaupun dengan siapa skrang ni.

Aku macam ni la. Aku bahagia. Cukup bahagia dengan kenangan sekejap dengan abang Am. Aku dah lepaskan dengan tenang. Cukuplah aku serabutkan diri aku dengan keje2 supplement aku.

Oklah..nak tido. Esok takmo sedih2..marah2. Nak tenangkan jiwa je.

bye!



No comments: