Wednesday, August 31, 2011

Jar of Hearts...

Happy Eid Mubarak!
also Happy 54th Merdeka. .
.as well..happy birthday Mama! Love you so much.

Where shall i begin?!!

Raya as usually...after 11yrs ..still simple and meaningless to me. But this year...it different a bit since i have Iqy..Benji and Nabil that made my days.

First raya(semalam)...just went to Mak Chaq's house and then the whole nite dekat rumah Bapak. hehe...Bapak ngan mak dok bising dah. since adik dah nak bertunang this coming Saturday...aku still camni. Mak dah dok plan nak jodohkan aku dah kalau aku still tak bawak balik calon. Seb baik mama ngan abah cool ja. Tapi..mama pun dok bagi kias2 gak suruh kahwin.Mungkin mama taknak aku ikut jejak langkah arwah.

Tadi..mak lang mai..pun dok kalut pasal aku. Dah 26 thn tapi dok lagu tu gak. What else i can say..lucky..sbb bukan aku sorang ja yang kena. kengkawan aku yg sama remba ngan aku pun depa kena hinggar gak pasai takdak calon lagi. hehehe..so i am not alone da! hahaha...

Oh ya cakap pasal kawin..aku baru dapat perkhabaran yg Mr Chevy dah kawen dua-tiga bulan lepas. Ya Allah sungguh aku tak keep track langsung. heheh..Good2! Yob pun nak kawen dah bulan Jan ni. Lantak pi la..aku dah tak peduli dah pasai depa. Kalau Abang Am yang bernikah..mmg aku melalak la sikit kot. hahahaha...

Dari pagi pergi ke laut,
Mencari pari tidak terhenti
Rasa sayang telah berpaut;
Tapi si dia buat tak mengerti

Dalam hati ada taman,
Taman di isi si kumbang hati,
Bukan niat tak mahu berteman;
Sayangnya diri masih menanti.


Ceih berpantun! hahaha...


Just tunggu dan lihat. Kalau ada jodoh kami..ada-la. kalau takde nak buat camana!


Anyway...Selamat Hari Raya and Maaf ZAhir dan Batin ya all readers!

Bye.

No comments: