Thursday, February 10, 2011

Beautiful Monster

Stil in recovering process. Dah almost a month aku free dari situ...but being honest, perasaan rindu tu masih ada. Buktinya...aku masih lagi melawat situ....sempat keluar makan dengan Katy, Gina..and Hussen,ex-colleague aku. Dengan Shamala...aku tak berpeluang lagi nak hangout...or mayb takkan berpeluang lagi. Sblom ni..just dpt sembang2 je sbb jadual dia selalu tak sama dengan Gina and Katy. Tapi semalam..aku dpt tau....si Shamala tu dan tender resign. Well..suprising.,.but if thats the best for her..y not la kan..

Arini...aku kena keje. Gila penat!!! 14 ni lagi gila la...sbb dah masuk keje balik. Habis sudah masa bercuti2 aku..huhuh... Oklah tu...badan skrang dah la tak bape betul. Asyik tak selera makan..kalau makan pun..hanya makanan tertentu...nasi pun aku cuma sentuh beberapa hari sekali..sbb ilang selera nak makan nasi. huhu....mmg la. berat badan aku pun dah bck cam aku time sekolah...huuhu..tak tau la nak kata apa. Hope dpt maintain. Jgn dah masuk keje balik nnnt jd kuat makan balik dah la.....huhuhu

Oklah..dah ngantuk.penat sangat rini. aku tinggalkan dengan lagu dlm playlist aku skrang...huhu



My playlist currently play this song:




enjoy babe!

No comments: