Tuesday, January 11, 2011

‎"You can’t always get what you want...."

" To die by your side , Is such a heavenly way to die ... "

Dengan keadaan sekrang..memang betul kata dia. Aku sedang mengalami sakit jiwa yang kronik.
Berulang kali,dia minta aku untuk bounce out back...tapi aku perlu masa. Tak semudah itu.

Ya,aku sedar...aku baru kehilangan. Sekurang-kurangnya...aku masih ada dia. Masih ada mama,abah,
adik,along dan Aisya Fatiha juga. Tapi untuk aku pulang ke pangkuan keluarga...dan meninggalkan dia di
sini..aku jadi resah. Untuk terus tinggal sini dan bebankan dia..aku juga tak bisa. Betul la..aku dah gila!

Esok..dia bakal terima hukuman kerana aku. Semuanya kerana aku. Walaupun dia tenang dan setiasa senyum
tapi ntah kenapa..aku rasa ada rasa risau dan resah dalam jiwanya yang dia sembunyikan untuk aku. Berulang kali
dia cuba yakinkan aku....dia takkan apa-apa. Sebaliknya....aku yang perlu bersabar...dan kuatkan diri.

Entahlah..aku tak tau nak cakap apa lagi. deeply in misery.

k nuff said for now.takmo nak melalut pelbagai. sejak kengkawan sekerja start jd stalker blog aku, aku jd segan plak
nak menulis. haahaha...siot je loser kan?

betullah kata Hanif..aku ni dah kurang siuman. hehehe...kejap gelak..kejap sebak nak menangis...gila dah ni nmpknya.
hehehe...

No comments: