Sunday, January 23, 2011

"Dog Days Are Over..."

Such a pleasant day this few days.

Kisah semalam.....

Adik Wan sampai sini for PROSTAR 2011 International AGM. tak nak mention which hotel, but its kinda funny and giler cheap sbb buat kat such hotel like that. hahaha....

Actually tak tahu pun adik Wan turun sini, petang sabtu tu call dia....nak tanya pasal bus kat Terminal Sg Nibong..then at last suprised by him bila dia bagitau dia kat sini. Dah dekat sangat..alang-alang,aku turun la ke tempat dia stay.

Ramai juga aku jumpa..tapi tak ramai yang ingat aku. So its better buat taktau je. Jumpa Pakcik Rahimi dan Tuan Haji. Pak Cik Rahimi stil ingat aku lagi..maklumlah..aku kan anak kawan dia. hehe.....

Best part, Asrul dari Teluk Intan datang menegur. So..tepat la jangkaan aku. Diorg masih aktif.
Kak Suhaila...wife si Asrul pun ada juga. And jeng jeng jeng..its him! mangkuk hayun sg pinang sebatang hutan melintang. haha..yep..aku tak mungkin lupakan orang itu. sapa nama dia,apa yg dah jd..biarlah hanya aku,family dan sedara2 yg rapat aku je tau.

walaupun perkara tu dah almost 6 tahun berlalu..tapi tak mungkin aku lupakan dengan mudah. Tak mungkin!

So balik pada cite...dia nampak aku. And sepantas kilat dia menyorok. kebetulan aku ke sana dengan Hanif...apa lagi...tekan perut aku ketawa. hanif tahu kisah apa yang terjadi...boleh geleng kepala je. Aku tak stay lama kat situ. walaupun sekejap je kat hall tu...sepanjang tu la siamang bohjan tu menyorok dari aku. lantak la kat dia...

Balik dari tempat tu...pikiran aku berserabut. Macam-macam aku pikir. kemudian...aku boleh plak g facebook search kawan kitaorang yang terpisah. Ye..kawan aku dan siamang bohjan tu. Ahmad Jamal. Aku dah lama cari dia...kebetulan..baru aku terpikir link paling mudah nak cari dia.

And that it is!Aku jumpa! tapi aku tak pasti sama ada dia masih ingat aku atau tak. Tapi..aku sangat happy...dia masih hidup.

at least....

......dan aku harap dia sangat bahagia seperti apa yang dicarinya...


Hari ini........

tu kisah semalam...hari ini pulak.. sepatutnya aku g untuk election dalam AGM tu. entah napa..aku boleh tukar plan..pergi melepak dekat fitness first AK dengan Ben dan Hanif. Spend time from 10 am sampai 6.45 pm dlm fitness first. benggang adik aku sorang dlm AGM tu. hahaha...

Balik..gi makan Koew teow goreng. tak cukup tu...burger daging special lagi... macam ni nak diet?!!!! what the f*ck la kan! haahahaha....

dan sekarang aku sangat-sangat la penat. esok..lepak lagi fitness first. (kalau larat..)

rasanya dah sampai masa tido. penat sangat!!!!!!

layan lah lagu ni before tamatkan entri kali ni..hahaha



"Happiness it hurt like a bullet in the mind
Stuck them up drain pipes
By someone who should know better than that...

Dog day are Over......"

hahaha..

No comments: