Sunday, September 26, 2010

Open House..close heart~

Still dalam mood raya...dan juga kesibukan kerja.

Terasa beza giler time belajar dengan zaman kerja. Yelah..time belajar kat uni...lepas raya je sibuk ngan exam dan sibuk meng"attend" open house sana sini. Tu tak termasuk lagi jemputan VVIP.

Tapi bila dah kerja...sibuk dengan kerja...sabtu ahad pulak diisi dengan open house rakan-rakan sekerja yg berdekatan. Kadang-kadang risau juga, takut2 kalau kawan-kawan yg lain ingat aku dah lupakan diorg. tapi masalahnya...masa kerja yg berbeza yang dan kebetulan open house rakan-rakan sekerja pun bertepatan waktu kerja...sebagai contohnya..

  • open house umah Gina last week pada hari selasa jam 11.00 malam....
  • open house umah Kak Saadiah pada jam 9.00 malam sabtu(semalam)..
  • dan hari ni..open house umah kak sue yg sepatutnya pada kul 3.00ptg tapi ditunda khas ke pukul 8.00 malam kerana kami semua sibuk berkerja

Rumah Gina dan Kak Saadiah memang buat aku kenyang habis...sampai tak boleh buka mata dah. asyik suruh makan..makan dan makan....huhuhuhu..umah kak sue pun malam ni tak boleh blah gak. Nasi minyak, macroni bakar,spaggeti,sate..roti jala...wah!!!! kembung perut....

okeh!! kosongkan perut dulu!! hehehe...

Lupakan kejap pasal makan....ni pasal close heart. Baru2 ni....dah berlaku kejadian jejak kasih antara aku dan kawan ku yang senget sorang ni. Member time uni...sapa lagi brother alleycats"terima kasih" sorang ni... memang best abes la bual ngan dia...tapi spoilt sikit..bila mana dia sebut pasal anak dato sorang dari kelantan ni..... Damnnnn! Tak sukanya!!! dah lama giler aku tak dengar cite and aku rasa aku dah hampir berjaya lupakan si Wan H. Memang mood aku habis giler. Akibatnya..sepajang hari aku hingga rini aku teringatkan dia. Mungkin dia pernah singgah dalam hidup aku sekejap...tapi sukar betul untuk aku lupakan dia. Mungkin dia cinta pertama aku walaupun cinta monyet. Tapi dia pernah bertakhta dalam hati aku agak lama...

Sungguh spageti goreng sungguh!! Arghhhhh!!!!!!

tension!! ok...sbb depress dan tension..mau makan.



p/s: sorry angah...in tau in janji nak lupakan dia...tapi ntah la.....


1 comment:

taufiq said...

Saya dapat kad rayaa!!
tenkiu!!