Tuesday, September 21, 2010

Depression entry...

Lately...too many things happen. Berada di dept baru..mmg memenatkan. Penat otak..penat akal...penat badan dan sebagainya. Tapi, kena juga stay strong. Aku tak boleh mengalah.

Keadaan kesihatan agak terganggu. Mungkin aku agak baru dengan waktu berkerja di depart baru. Tapi...sungguh menyedihkan..di dept baru..aku betul2 lonely. Memang la aku kenal bebudak kat dept ni..tapi entah napa.....apa yg berlaku pada papa Lua membuatkan aku lebih suka menyendiri. sekurang-kurangnya beban tu kurang sikit.

Masih menjadi misteri...di mana papa Lua menghilang. Cuma..skrang ni..semua pun pretend cam takde apa2 jadi. Papa Lua dah buat confession kat Balai Polis. Mengaku dia yang bertanggungjawab bakar HQ. Tapi..sejauh mana kebenarannya..only him and God know.

BEST pun skrang terkontang kanting. Takde pengganti. Nasib masingt-masing pun tak pasti lagi. Bebudak BEST dah cam family aku..sekurang-kurangnya...aku tak rasa keseorangan disini. Kalu dulu di Shah Alam..aku tak rasa sangat. Aku ada fatah...ada angah...ada Izan...ada kwn2 yang berada di Shah Alam. Tapi skrang....dengan kengkangan kerja..belajar sebagai....hanya inilah kawan yang aku ada. Susah senang!

oh ya..dalam mood yang tak bape best skrang ni....semalam..kami buat suprise party utk Gina. Actually ni sume idea Hussen... Lepak umah Gina kat USJ..sambil celebrate birthday dan beraya ngan Gina dan family dia....mmg best. Gelak je sentiasa. Hilang sekejap rasa gundah gelana dalam hati. Anyhow...Happy Birthday to Gina. May Allah bless u always. nnt dah dapat pic kat umah Gina..aku upload. cam dah lama dah tak upload pic sendiri yang terbaru.

Aku rasa...aku patut masuk tido. dengan keadaan kesihatan yang tak bape ok sangat..sok nak bangun pagi g keje....harap2 Allah bagi aku kekuatan utk teruskan beberapa ari lagi kat dept ni. Training aku akan habis bulan nov...dan sehingga itu...aku kena sabar and pretend like nothing happen. Tuhan je la yg tau.

Doakan aku ye...

No comments: