Wednesday, July 21, 2010

lompat si katak lompat!!!! (tah pape je title..)

Malam tadi baru je lepak dengan bebudak B&E. Tapi yang paling best..Aqib join sekali lepak. Dgn tak plannya...ajak bebudak ni lepak minum dekat kedai depan umah.

keadaan kesihatan aku semakin baik. Yelah..hari sabtu yang lepas adalah hari pertama aku mengajar di UITM. Walaupun aku mengajar benda yang senang..mudah...tapi tanggungjawab mengajar tu bukan mudah utk di galas. Nah..aku mmg respect habis la pada lecturer dan golongan cikgu-cikgu ni sbb berani dan sanggup mengalas tanggungjawab besar ni. Dan kerana terlalu besar tanggungjawabnya la..balik dari mengajar..aku sampai demam selesema. hahaha.... Alasan kan! hahaha...

Rini aku off day. Manakal bebudak B&E ada meeting besar2an tadi. HoneyB insyaallah takkan incharhe book fair lagi..dan lepas ni Mr HoneyB akan bertugas di department Exhibition plak. dan aku sendiri..masih lagi belum beri kata putus untuk berada dalam department mana. ahahaha.... SPY ada offer aku position di SPY...tapi..aku tak rasa aku sanggup. Dgn kerja part time aku..dgn hobi aku yang memang tak bersesuaian aku berterusan di SPY. Aku tak sanggup habiskan weekend aku cam loser bosan melayan karenah customer2 yang cam haram belagak sombong padahal..hampeh!

Antara customer2 yang aku kata cam haram ni adalah customer yang bajet dia pandai tapi tak tau pape. kadang2 aku cam sarkastik giler dgr ayat diorg. sampaikan aku bleh je kuarkan ayat penyata, "excuse me...u atau i yang keje kat sini?" bajet cam pandai lebih je! selain itu juga..manusia2 yg tak paham..apa maksud "NT" dan "OP" .tak hairan la ramai customer yang dapat ayat tak paham bahasa dengan aku. Maka dengan itu..jelas la aku mmg tak cukup sabar nk jd head utk frontliner.

Lagipun..aku rasa loser gilerrr sbb aku terpaksa missed banyak performances...gig dan arts show disebabkan jadual keje yang damn f*ck tak menentu. tu belum lagi aku kira ngan aktiviti2 gathering..sessi mengambil gambar..wedding kwn2 yang aku dah banyak giler missed. hohoho..sumpah...aku rasa cam kera kura2 tertinggal tren je. hhuhuhu...

Cam banyak giler membebel pasal keje aku. Padahal aku suka je keje aku ni..hahahaha....Oklah...better get off dulu. sok keje morning. huhuhuhu.......hopefully sok tak terbabas and be punctual masuk keje. huhuhu....

last but not least...layan lagu ni je la eyh.




p/s : sok je la main ikan. hehehe....

3 comments:

taufiq said...

ehh lya mengajar di UiTM?

Prinzessin said...

part time je fiq. ari sabtu je......

taufiq said...

oo menarik jugak tu!
ngajar ape eh?