Friday, December 4, 2009

my addiction...

After such a long wait...then finally the time arrived. Semalam, dapat juga tgk 'buah hati' aku si Cullen and Jacob tu...di Pavillion. tu pun midnite show yang sangat best. Thanks dear belanje i tgk new moon walaupun you cam separuh jiwa (cam tak ikhlas) je masuk cinema teman i. hahahahha...

Cite yang sangat best. walaupun..hakikatnya novel dia lagi gempak..lagi favourite aku. tapi plot drama dia okeyh la..tak lari sangat dari novel. Compare to twilight..mmg beza sgt dari novel dia. part favourite aku...dekat Voltera time Edward ngan Bellla jumpa Aro dan Volturi. Best2! hehehe

.








Tapi, walaupun cite i gempak..permulaan cite aku tak dpt fokus sangat kat plot cite dia sebab ada couple banggang yang baru keluar dari hutan kat belakang kami tu cam sial. Dah la kaki bau cangu..muka cam pecah rumah...kurang ajar nak mampus. Asyik tendang2 kerusi kami. Ko kalau nak berasmaradana..p sewa hotel ke..taman tasik ke..bukan menyemak dlm panggung wayang. Kacau orang je. Korang ingat duit mak bapak korang ke beli tiket untuk aku tu. Sumpah aku memang hangin gile. Tapi nasib baik sepasang makhluk tuhan paling bodoh tu blah awal sebelum masuk Voltari. kalau tak..mmg ada harapan kena maki sblom kuar cinema la.

Takpe3...nanti nak tgk agi new moon. hahaha..mesti ada org sengsara pasal twilight series ni. sebab...dari dulu org tu kena temankan aku beli novel twilight sampai complete satu set..pastu beli set box twilight jurnal yang aku tak buka2 lagi sbb sayang sangat...then temankan aku tgk new moon....and of coz la..kalau panjang umur aku...pasni ada...eclipse and breaking dawn yang dah start shooting dah skrang ni. Jangan tak tahu..aku ni kan fan no 1 TWILIGHT SERIES.


HAHAHA...okeyhla..mau g makan. hampir kebuluran juga, hahaha...

off for now.

No comments: