Friday, September 4, 2009

Ramadhan 13th: Kool and Hot~~




Tak tahu napa...lately ni..asik nak kelihatan cantik je.Ni pun tgh sibuk nak nampk hot. Nak g rebonding rambut la...nak perm la...nk hilite, macam-macam plan nak buat. Semuanya lain dari yang lain..sebab nak nampak hot. Gile kan?putus cinta..lepas tu sibuk nak cantikkan diri. nak nampak hot.
Tapi ada seorang kenalan aku di facebook...yang juga seorang consultant...hahaha....baru2 ni...kami berbual dekat chatbox facebook. Lama juga berbual....dan byk benda gak dia nasihatkan aku. Kenapa susah sgt nak seksa badan?nk kurus dan sebagainya utk nama hot? sebenarnya tak perlu...yang penting...kamu tahu camana nk jd kool tapi masih nampak hot kat mata orang.
So sekarang...aku dah tahu apa aku nak buat. Tapi..berperasaan seperti seorang yang hot tapi cool tu sedikit sebanyak membantu juga. hahahah. Erm...biarlah aku sibuk gini dulu..sibuk dgn mencari identiti dan personaliti aku sendiri. Asalkan aku tak terus menangis. Itu yang lebih penting,bukan?
baru-baru ni tgk DVD cite princess prepration program. Best sangat. aku suka ayat Demi LOvato yg jd princess Rosalinda. "It's not what u wear or who u are to show u are princess. anyone can be princess. It's a feel that growth inside you." Em banyak gak aku belajar dari cite ni...tapi apa yang paling penting, aku memang suka sangat dengan Selena Marie Gomez. Comel kan?
erm..aku gak dah decide. Dia akan jd fasion icon aku. Comel sgt. tak caya..tgklah pics dia yang aku letak banyak tu. Comel kan??? hehhe

No comments: