Sunday, July 12, 2009

Wedding Baie dan Kak Shima..(yosh..good to be home)

what else can i say...when it's really nice to be home again. aku balik ke kampung sempena wedding Baie. Saudara dan juga merangkap jiran aku. besar sama-sama....mana boleh aku tak balik. 3 bulan awal lagi dah dibebelkan mak cik Ti sefamily. suh aku balik wedding abang aku yg sorang ni. hehehehehhe...

Tak banya benda yang aku buat selain dari menyambut tetamu....jd flower gurl dan melayan bebudak anak buah aku. ramai...and mostly hero plak tu. heheheh....tapi yg bestnya, anak Kak Ina nga Abang Zul, Ahmad Hairil Ikhwan. hehe...sampai mak ayah dia nak tunangkan dengan aku. Melekat je ngan aku. Bila aku hilang..mesti dia sibuk cari aku. Comel sangat. Umur baru 2 tahun setengah. geram tul aku tgk dia. cerdik sangat.hehehehe.....

Yang paling best gak..tak lama lagi..aku dapat lagi anak buah. Kak Farazila, sekarang tengah mengandung 5 bulan. Kak Iza lagi. erm..cam ramai lagi la hero2 dalam family ni. seronok sangat.
Bila dah lepak ngan mak-mak budak dan bakal-bakal mak budak ni..semangat nak kawin cam memuncak je. kih kih kih...gatal sungguh. HAHHAHA.. okeh la layan pics sepanjang wedding kat rumah pengantin perempuan dan lelaki. Oh ya..aku di sebelah pengatin lelaki.



dengan Amirah Hanum, anak abang Azan dan kak Wani

hero-hero kecil aku, dari kiri: Fir, Ikhwan,Aiman,abang (sambil pegang baby), baby Irsyad dan Aiman.


kawan adik aku, Balai dan entah sapa ntah sorang lagi ni.hihi


Kak Iza yang comel mengandung baby sulungnya...hehehe

mama yang sibuk melayan tetamu dan menjadi penyambut pengantin (aiyoo...kalah mak pengantin..heheh)

adik aku ngan bekas mak we dia..yg kini dah jd anak angkat mak aku....(complicated sungguh)

aku dan Siti Robaie...

aku dan bf kesayangan aku..hihih adik aku laaa....(sama tak muka?hehe)

Pengantin di atas singgahsana.. Baie dan Kak Shima...

aku dan bakal tunangan aku..hahaha..Ahmad Hairil Ikhwan..

wakil pengantin lelaki..rombongan dari pihak aku la tu..

meja makan aku..hehhehe...

Pengantin serba kehijauan....


Esok dah nak balik..waaaaaa..cepatnya masa berlalu. Rasa takmo balik la..tak puas lagi nak main ngan Ikhwan..hooooohohoho......


rasa cam best gile dua hari ni. hehehe....

1 comment:

Prof. Era Pasca said...

kim slam kat bekas makwe adik kamu heheheh